Vind het ook de terechte winnaars. Wel erg sneu voor chantal inderdaad! En die stephanie bah wat een misselijk makende kop zeg!
En 80! Hahaha kom op bijna de 100 likes hahaha. Wie wint er dan wat? Stephanie en Jose zijn allebei bah. Als ik Chantal was zou ik hem zo "geven". Vervelend koppel, allebei te
Ik heb echt al tig keer in dit topic gezegd dat Gert jan niet in het programma achter gesloten deuren zat 100% zeker weten! Ik ken hem persoonlijk namelijk. En toch blijft iedereen het hier herhalen en heb ik daarom ook al vaak gevraagd naar een link van de aflevering omdat het echt niet zo kan zijn dat hij daar in speelt Ik ben blij dat charissa en Jamie hebben gewonnen. Kunnen ze vast goed gebruiken met een kleintje op komst.
En nu 102 gasten!!! Er is een run op dit topic haha. Maar leuke winnaars. En ze lieten inderdaad niet alle vragen zien. Alleen de hele heftige, levert natuurlijk hele leuke tv op haha.
Klopt hoor. Maar niemand reageert daar telkens op en toch blijft het weer terug komen Hij heeft in afkicken van BNN gezeten heel wat jaren terug.