Ja gelukkig heeft een echt stel gewonnen. Zo leuk dat ze nu ook zwanger zijn. En Sylvie en Vincent zijn er tijdens de terugreis achtergekomen zwangwr te zijn. Vruchtbare reis haha
Ik vond het wel echt zielig voor Chantal. En dat José dan nog durft te zeggen dat het vertrouwen weg is... Tertwijl HIJ degene is die ver over de grens is gegaan.
Op de Facebook van cheat on me staan allemaal links naar interviews met spelers die er al eerder uit waren trouwens... Misschien komt dat ook nog van degene van gisteravond
Wat een aflevering.. Vind het idd heel sneu voor Chantal.. Zij is de enige die niks verkeerd heeft gedaan en Jose vertrouwd haar niet meer.. dat ze hem nog zou kunnen vergeven zeg.. Idd wel terecht dat Jaimy en Charissa gewonnen hebben. Zij hebben het gewoon goed gespeeld!
Wat ik mij nu afvraag, Sylvie was laatst 3,5 nu 4,5 maand zwanger geloof ik in ieder geval korter dan charissa en zij is erachter gekomen op de terugweg vanaf deze opnames in thailand, maar dan moest charissa dus al zwanger zijn tijdens de opnames? Is daar iets over bekend? Kan me dan wel voorstellen dat het dan nog veel moeilijker is jezelf zo bloot te geven.
In september 2012 plaatste charissa al foto's van zichzelf met Jaimy op het eiland op FB, dus het is al zeker voor september 2012 opgenomen
Nee hoor, de opnames waren afgelopen januari De foto die jij laat zien is van een andere vakantie, charis en jaimy gaan vaker saampies weg Ow en charissa was indd net zwanger tijdens de opnames
Zie je wel, 1 ding ze waren zeker toen ze begonnen en zijn nog steeds zeker van elkaar een koppel wat trots op elkaar kan zijn.