Dat is toch fake, in scene gezet en geselecteerde kandidaten. Maar goed, goedkoop vermaak zal het wel zijn.
Jaaaa Temptation Island, daar hadden mijn man en ik het een paar weken geleden ook nog over. Dat vonden we zo'n leuk programma, heerlijk ongegeneerd naar andermans ellende kijken Zo jammer dat ze dit programma niet meer maken...
Kun je nagaan hoeveel die relatie ze waard is. ik ga niet kijken, veels te plat en ik ga me er waarschijnlijk toch aan ergeren.
Ik ook! Vind dat homostel maar uhm.. Vreemd haha. En die 2 vrouwen die een relatie hebben dat zou je ook echt niet zeggen als je die op straat tegen zou komen..
Nou ik kijk het nu ook, vind alleen jammer dat ze acteurs gebruiken want heb er al meerdere tussen zien staan die je geregeld voorbij ziet komen bij: achter gesloten deuren op net 5, Maar tis wel ff vermakend
John heb ik in een ander progamma wel is gezien, en die gert-jan heb ikbij achter gesloten deuren wel is gezien
En die Charissa heeft ook meegedaan aan Peking Express, maar dan kan het natuurlijk nog wel gewoon echt zijn.