Maar gertjan heeft helemaal nooit mee gedaan aan achter gesloten deuren. Wel bnn afkicken. Wie kan mij een link sturen waarin te zien is dat gertjan daarin speelt dan? Kan me niet voorstellen dat ik dat niet zou weten als het wel zo is.
Ook geen idee of de andere mensen acteurs zijn. Denk het zelf niet aangezien ik op facebook dingen voorbij zie komen die behoorlijk echt lijken. En van gertjan weet ik dat wat er tot nog toe geweest is dat ook echt zo is. Dus hoe zijn relatie is enzo. Hij heeft echt zolang een relatie met rose.
Ja dat vind ik ook echt mega irritant.. Weet nou wel wie wie is en wie er een relatie heeft met wie..
Volgens mij vinden die José en Stephanie elkaar best wel leuk Kreeg hij nou een harde van haar lapdance?
Wou ik net zeggen, die charissa vind ik er het irritantste uit Maar die jose kijkt de hele tijd verlekkerd naar Stephanie en andersom ook.. Benieuwd hoever die nog gaan
Ik vind die Stephanie echt lelijk vergeleken bij zn eigen vriendin. En die charissa brrrrrr net een vent behalve dat lijf dan haha
Ik vind Charissa grappig, Stephanie kan ik ab-so-luut niet uitstaan, gatverdamme zo arrogant. En ik dacht dat het homokoppel eruit ging. Tot nu toe het beste vind ik.. Iris en Sandy (?)