Vond het zo raar ... Gertjan zat Sylvie aan de borsten en haar vriend zat rose weer aan de borsten terwijl dat weer de vriendin is van die gertjan... Zegt ie gertjan ach hij zat OOK met zijn handen aan de borsten van mijn vriendin ... Vond het een beetje overkomen alsof hij wist dat ?? Vincent geloof ik ?? En Sylvie bij elkaar horen
Er is toch ook een jongen die na dit programma zelfmoord heeft gepleegd? Geen idee of het echt waar is, hoorde zoiets van verschillende mensen. Maar op google is er niks over te vinden volgens mij..
Klopt, dat was cheat on me Frankrijk: Reality Contestant Kills Himself After Taping Cheat On Me If You Can / Queerty
Ik vind Stephanie ook onuitstaanbaar en een grote bitch! Die Chantal vind ik dan een stuk minder irritant, ze weet gewoon goed hoe ze moet sjansen. Ik ben wel heel benieuwd wie er volgende week uit gaan!
Hè da's naar, dat nieuwsbericht. En dat hij op zijn voicemail heeft ingesproken dat het de schuld was van zijn ex-partner. Dat is vast een hele zware last om te dragen =\
José is dus echt vreemd gegaan met Stephanie en heeft dat aan Chantal verteld die 2 verdienen elkaar echt Mensen hebben hun toch ook sex horen hebben? En ze spraken af op de wc zei Chantal? Wat een kelderd*l die Stephanie zeg, bah. Ook hoe ze tegen haar eigen vriend doet, net of hij te min is voor haar, want ze wil wel mooie schoenen kunnen kopen van het prijzengeld oppervlakkig mens, blehh, en die José loopt zijn lul achterna
Ik walg van Stephanie! En José heeft dus idd seks met haar gehad brrrrr Ik zou mn hond er nog niet overheen laten piesen bah!!
José zal in het gewone leven ook wel losse handjes hebben wat betreft vreemdgaan. Vond dat vanaf minuut 1 al een gladjakker waade ontrouw vanaf straalt brr En alles voor dat rot geld En zegt Chantal ook nog " José en ik vinden tongzoenen al vreemdgaan en vinden dat niet oké" maar vervolgens gaat hij 10x verder op tv, walgelijk
José en Chantal weten beide dat Stephanie bij Gert Jan hoort, maar stemmen hun niet weg? Blijkbaar wil José er nog een x op en wil Chantal zien hoever José met Stephanie gaat ofzo En Sylvie eruit.. Dat vond ik er echt de domste speler uit. Als die zichzelf terug ziet zal ze ook raar kijken met haar 100 foute gokken
José denkt wat aan Stephanie te hebben. Al klopt hun speculatie ook niet dus als ze stemmen blijft ze er nog in..
Volgens mij is er niks tussen Stephanie en José gebeurd hoor! Ik denk dat dat tactiek of gelul van iemand is. José zei idd dat hij wist dat Stephanie en Tony bij elkaar horen, maar dat kon hij ook bluffen ten op zichte van haar. Stephanie weet dat Sylvie en Vincent samen horen! Waarom stemt ze hun er dan niet uit en deelt ze dat niet met Tony? Zijn Rose en Gert-Jan er nu uit? Heb t einde gemist...
Ja, idd, schreef Gert Jan ipv Tony Maar Jose en Stephanie weten dus beide dat Stephanie bij Tony hoort en toch stemmen ze niet op haar
Er is wel wat tussen hun gebeurd, dat heeft José zelf aan zijn vriendin verteld dat hij vreemd is gegaan Rose en Gert Jan zijn er idd uit Stephanie denkt ook niet goed na. Stephanie weet dat Chantal denkt dat zij met Tony gaat, en nu weet ze dat José denkt dat zij met Tony gaat. Dat zijn de enige 2 die dat denken, dan link je hen toch aan elkaar als stel? (José en Chantal) omdat zij beiden hetzelfde denken en dus overleg hebben gehad?
Jawel, hij noemde Tony als haar partne, net als dat Chantal dat uitsprak tegen haar de vorige aflevering. Dom van stephanie om Chantal en José dan niet aan elkaar te linken als partners omdat hen hetzelfde denken Ik vond vind Chantal de sterkste speler. Ze heeft ook bij elke eliminatie volgens mij een koppel goed. Iig was zij deze en vorige week de enge die het goed had en waardoor er mensen naar huis gingen