Deze reacties staan er nog gewoon, maar dat was iemand met slaapgebrek dus ze had de verkeerde namen per ongeluk neergezet.... Ene cheat on me met 2 reacties in dit topic Maar ik vind die Chantal er leuk, ze heeft het ook steeds goed, wat ik welgekomen vind is dat zij en José het steeds samen goed hebben, hebben ze dan toch stiekem contact? Hij knipoogde ook naar haar.... Ze weten ook beide dat Stephanie en Tony een stel zijn.... En die Stephanie en die Sylvie! Super grappig, ze denken precies te weten wie er bij wie hoort, maar hebben alles fout
Ik heb het afgelopen maandag gemist, maar waarom stemmen Chantal en José hen niet weg dan? Ik heb allemaal zo'n gevoel dat de winnaars bij voorbaat al bekend zijn.. Vooral omdat ik 1 van de deelnemers ken, en hij al een paar keer iets ondernomen heeft met alle Cheaters, en Chantal, José, Tony en Stefanie er niet in staan in zijn Facebook..
Grappig om een ieders mening hier zo te lezen. Ik vind het eigenlijk een heel fout programma, maar toch kijk ik er met plezier naar. Verder vind ik Sandy het leukst en Sylvie en Chantal zijn juist absoluut niet mijn types. Totaal anders dus dan jullie meningen. Verder zou ik het qua innerlijk met geen van de mannen kunnen vinden. Jamie ziet er naar mijn believen wel het beste uit.
Ik ben charissa tegen gekomen op de 9maandenbeurs. Is zij ook zwanger? Ik keek altijd naar Peking express, daar herkende ik haar dus van. Later kwam pas cheat on me op tv.
Ook hier elke week cheat on me kijken! Kom er net via facebook achter dat jose en stephanie sinds kort een relatie hebben (als dat al niet zo was natuurlijk...)
Zag dat Stephanie ook mee heeft gedaan aan the Voice of Holland en Chantal buurmeisje van het jaar 2009 was
Ik vind charissa beetje raar, ze doet mee aan zo'n programma.. Cheat on me! Maar het enige wat ze doet is boos worden als hij het spel goed speelt! Doe dan gewoon niet mee als je een jaloers persoon bent en je het niet kan aanzien als je vent met een ander kust of weet ik veel wat. Elke keer die opmerkingen, met stoelen willen gooien of kopstoten uitdelen...
hihi ik moest er wel om lachen. Zij heeft het steeds over haar prins, knapperd en weet ik wat en ij zegt zo lief; mijn vrouwtje. Ik vind ze wel schattig. Van mij mogen tony en stephanie er wel uit