kmoet vanmiddag naar het ziekenhuis voor een ct scan. sinds ik ben bevallen een week daarna heb ik tot nu toe nog de hele dag last van mn hoofd. paar weken geleden heb ik een foto van mn hoofd laten maken en daar zat een ontsteking in mn voorhoofd dat is verholpen met antibiotica. maar de pijn is nog niet over dus vanmiddag maar een ct scan. Vind het wel spannend . heeft iemand dit ook mee gemaakt naar de bevalling? groetjes
Ik heb het niet meegemaakt maar wens je wel veel sterkte vanmiddag! En hoop dat het allemaal mee valt.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het mee valt, en dat je snel er weer vanaf ben. Ik heb het nooit meegemaakt maar ik ben ook jammer genoeg nooit zwanger geweest.
Ik heb wel een ct scan meegemaakt, maar niet naar aanleiding van een bevalling (ben nog niet eens zwanger geweest hihihii)... Bij mij hebben ze ook gekeken naar ontstekingen in voorhoofd en bijholtes. Je moet op een soort bed liggen en je mag absoluut niet met je hoofd bewegen. Dan wordt je langzaam door een ronde buis geschoven (je hebt je ogen dicht, dus je merkt er niets van). Die ronde buis maakt schijfje voor schijfje een afdruk van je hoofd. En daarmee kunnen ze dan een diagnose stellen. Het stelt weinig voor, het duurt vaak maar tussen 10 min en 20 min. Ik ben er zelfs bijna bij in slaap gevallen. hahahahaha Heel veel succes vanmiddag.
Ja, ik heb dit gehad voor de bevalling. Ze dachten dat ik misschien hersenbloedinkjes had gehad, aangezien ik ziek was van migraineachtige hoofdpijnen. Ik heb uiteindelijk een MRI gekregen, hoogzwanger , dat was geen pretje.
Hoi Munt, Ik heb de dag na mijn bevalling een spoed CT-scan gehad omdat gevreesd werd voor een tumor. Nou viel allemaal gelukkig mee. Heb tijdens de zwangerschap Diabetes Insipidus ontwikkeld (niets te maken met suiker!) en omdat het na de bevalling hard achteruit ging dachten ze dat ik mogelijk een tumor bij de hypofyse had. Dus het is natuurlijk wel een andere reden, maar dezelfde CT! CT-scan stelde niets voor. Kreeg een koptelefoon op met muziek en telkens als een foto gemaakt werd klonk er een harde toon. Maar ook ik ben er bijna bij in slaap gevallen. Maar hoe is het afgelopen met je scan? Alles oke? Ik hoop het van harte. Ik hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt zodat je volop van je kindje kunt gaan genieten. Laat even weten hoe het is afgelopen. Groetjes Manou