Thuiswerk e-mails verwerken; wel of niet doen?

Discussion in 'De lounge' started by luca2504, Feb 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ben hard op zoek naar een kleine bijverdienste en kwam toen terecht op thuis emails verwerken, je verstuurt hierbij mailende en volgens de site verdien je hier 25 euro per mail mee. Verder staat er niet bij wat voor mails dat zijn en voor wie of wat je werkt. Het klinkt heel aantrekkelijk maar ik las dat je over wat je verdient wel aangifte moet doen bij de belastingdienst. Wat ik me afvraag is of je hier nu werkelijk een leuk zakcentje mee kunt verdienen of dat het oplichterij is.. Heeft iemand er ervaring mee en wat vonden jullie ervan, en belangrijker nog leverde het ook echt wat op of betaal je uiteindelijk zoveel belasting dat je niks over houdt? En wat voor mail verstuur je nou eigenlijk? Moet je zelf een product gaan proberen te verkopen ofzo?
    Hoop dat iemand een antwoord heeft :)

2. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Dit is stierenpoep. Je koopt voor 25 euro een "mail" waarin eigenlijk alleen staat: Verkoop dit door..
    That's it, daarna mag je andere mensen oplichten.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    precies.. echt onzin.

edit: En die stierenpoep krijg je nog niet eens Fiene :D

4. nou, klinkt veelbelovend :p
    volgens de site krijg je een heel e-book erbij waarin uitgebreid een handleiding etc staat :) klopt dus niks van?

5. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    jawel, een handleiding van hoe je het beste de mails om mensen op te lichten in elkaar kan zetten :p

6. hahaha oh wat erg, nou ik begin er al niet meer aan hoor :p dan zit ik nog liever heel de dag uit mijn neus te eten :D

Share This Page