ah ja ik vind het ook wel heel zielig hoor, als het echt is dan.. maar je moet wel heel eenzaam zijn wil je zo iets plaatsen..
als deze advertentie echt serieus is.??... dan vind ik het echt zielig voor deze man... niet echt om te lachen eigenlijk
OMG Nee deze man moet echt in de maling genomen worden door zijn vrienden of zo. Anders is het een zeer treurig stukje... Maar moet er wel om lachen
ik kan er eigenlijk niet om lachen. heel veel mensen zitten in deze situatie en velen durven dan zoiets niet en gaat dan als dakloze verder of maken een eind aan hun leven. de man probeerd alles omdat hij waarscheinlijk nergens geen hulp krijgt.
Nou echt een pluspunt! Hij gaat vroeg naar bed, dus misschien kun je het aankijken... geef die nette man toch een kans, je ziet toch zo dat hij zich zal gedragen! Ik denk dat hij wel reacties krijgt want er zijn niet alleen rare mannen op deze wereld hoor en op elk potje past een deksel..
Het is toch duidelijk dat het niet alleen voor de centen is wel? Als dat het geval zou zijn, tja idd dan vind ik het sneu. Maar als er staat dat sex niet nodig is, maar mocht dit van pas komen het een leuke bijkomstigheid is... Tja sneu?
Dat kan toch niet echt zijn!!! Dan heb je echt een klap van de molen gehad en een afslag gemist, wil je zo'n advertentie plaatsen
500 euro, voor wassen, knuffel, voeten onder de tafel, koken, bier.. géén sex, vroeg naar bed (zodat ik kan ZP-en) Ik ga direct reageren, heb nog wel een kamer vrij.
En nou maar hopen dat niemand die dit grappig vind ooit diezelfde ellende mee mag maken als deze meneer die inderdaad iet wat de weg kwijt blijkt, klaar blijkelijk heeft mee gemaakt. Want inderdaad zoiets doe je niet als je niet ERG omhoog zit met vanalles inclusief je psyche. Want dan dienen jullie weer voor de volgenden die dat grappig vinden. Ben maar blij dat je niet weet wat echte eenzaamheid is.
Ahhh arme man, die man zou een lieve vrouw tegen moeten komen die hem erdoorheen trekt en hem helpt met zijn problemen. En eventueel naar de psycholoog stuurt om een en ander te verwerken.
ik denk dat het geen grap is hoor...tenminste als ik het als grap zou doen dan zou ik ook het gsm van degene erbij zetten!!! en als hij daadwerkelijk dakloos kan hij wel internetten?? beetje vreemde vogel.....
Het bericht is ook midden in de n8 geplaatst. Maar je zet toch zo´n advertentie niet online waar heel Nederland je kan zien. Zet dan een advertentie in de krant.