De afgelopen vier keer dat ik boodschappen deed moest ik naar de servicebalie omdat mijn bon niet klopte.. Bijvoorbeeld: - aanbieding stond niet in het systeem - 35% sticker over het hoofd gezien - eentje teveel van iets gescand - etc Check jij je bon altijd? En zo ja, klopt ie dan meestal, of juist niet?
Altijd! Pas geleden voor 30 euro azijn aangeslagen, terwijl ik maar 2 flessen had, ter waarde van TOTAAL 62 cent. 95 keer aangeslagen, ipv de PLU code van mijn ijsbergsla.
Ja, ik check hem altijd na, en dan met name de aanbiedingen inderdaad. Of de 'bonus' bij de AH er wel afgegaan is bijvoorbeeld.
Ik kijk soms als ik thuis ben. Tja het komt dus wel eens voor dat ik iets 2 keer heb betaald, daar ga ik dan niet voor terug. Het is ook al regelmatig voorgekomen dat ik een krat gratis bier heb, en daar ga ik al helemaal niet voor terug.
ik eigenlijk nooit, heel soms. Ik pin nl aan het begin van de week en weet dus wat ik besteedt. Van veel dingen weet ik de prijs en als ik dan in de winkel loop weet ik ongeveer al wat ik aan de kassa kwijt zal zijn. Als het dan afwijkt, dan check ik even. Maar meestal niet.
Jep; ik check ook altijd de bon en let erop of de aanbiedingen kloppen en de aantallen. Meestal zit er wel een foutje in en ga ik wel terug. Ik ga ook terug als blijkt dat ze iets niet aangeslagen hebben dusja...
Altijd! Gebeurd me TE vaak dat bijv dure artikelen 2x worden aangeslagen of dat aanbiedingen worden vergeten. Scheelt ooit soms 20 euro wat ik eruit haal
Eigenlijk nooit... Heb in m'n hoofd het ongeveer-bedrag, en zolang dat niet te veel afwijkt van het bedrag dat ik moet betalen controleer ik de bon niet.
In de supermarkt eigenlijk nooit... Bij andere aankopen soms, als ik het gevoel heb dat ik teveel heb betaald. Maar meestal vergeet ik het, moet ook zeggen dat het me vrij weinig interesseert.
Kijk ook altijd of de bon klopt! Komt echt super vaak voor dat bij de winkels de acties niet in de kassa staan, of dat ze de 35/50% kortingsstickertjes niet zien.
ik kijk het wel na en af en toe zit er een foutje in zowel in mijn voordeel als in hun voordeel. ik zeg het altijd ook als ik iets niet heb betaald.
ik controleer de bon altijd. Nog niet vaak gezien dat er een foutje instond. Ik erger mij soms wel aan het ingewikkeld vermelden van de kortingen.