nou meestal wel omdat ik zelf in een winkel heb gewerkt en weet dat je soms dingen over het hoofd ziet en sommige aanbiedingen nog niet in de computer staan. Maar soms dan gooi ik het ook meteen weg als ik er geen zin in heb om na tekijken
ik ook altijd, op een uitzondering na, en heb toch regelmatig dat ik een korting niet gekregen heb oid. Laatst was ik bij de AH XL waar ik niet vaak kom, omdat het me net even te ver weg is, en zag ik later pas dat de biefstuk 2 keer aangeslagen was a 5,08 per stuk Nou ja ik dacht als ik er helemaal voor terug ga, ben ik dat geld ook weer bijna kwijt aan benzine en parkeergarage dus dat leek me zinloos. Totdat ik bij mijn eigen kleinere appie was en die bon nog in mn portemonnee zat. Heb het toen gevraagd, gezegd dat het bij de ah xl was geweest en ondertussen alweer een week terug. Kreeg ik het gewoon alsnog terug, dat vind ik goeie service!
Ik controleer altijd de bonnen bij elke winkel. Vooral bij de AH hier gaat het vaak fout dat aanbiedingen niet gepakt worden.
ik reken in de winkel altijd uit wat ik ongeveer moet betalen (gaat automatisch) en als het bedrag erg afwijkt daarvan check ik de bon. Bij de lidl of aldi doe ik dit helemaal niet trouwens maar wel bij de a-supermarkten. Onze appie heeft trouwens eigenlijk nooit iets fout in de computer staan. Ik heb zelf toen ik als bijbaantje achter de kassa zat ook wel fouten gemaakt, tsja dat gebeurt nou eenmaal... Ik heb wel eens een cassiere betrapt die even wat gewicht erbij deed op de weegschaal....
Ik kijk bijna nooit mijn bon na.. heb vaak al door dat er iets niet klopt want kijk ook vaak mee op het scherm(als ze dit hebben.)
Nee, zelden of nooit. Eerlijk gezegd heb ik ook niet zo'n zin om die lange bonnen bij de supermarkt te controleren met 2 kleine kids mee.
Ik reken altijd ongeveer globaal uit wat mijn benodigde dingen kosten en kijk mee op het scherm bij de kassa,mocht het bedrag toch onverwacht niet kloppen of te veel afwijken kijk in altijd de bon na. Meestal zit ik er niet ver naast en ik rond soms af (bijv. 0,96 = 1,-) en daardoor kom ik vaak onder het uitgerekende bedrag uit.
Wij scannen via consumerscan en als we dan iets heel afwijkends zien dan gaan we er wel mee terug maar zoals ook eerder geschreven wordt er ook wel eens wat vergeten aan te slaan en daar ga ik ook niet voor terug.
Ik check hem inmiddels eigenlijk altijd, omdat het regelmatig niet klopt. Juist als ik het een keer vergeet, staan er fouten op, dus ik moet mezelf echt dwingen. Idd regelmatig aanbiedingen niet verwerkt, dat is wel de meest voorkomende. Hier hebben we ook een 'koopjesbak' in de winkel, waar producten die uit het assortiment gaan, voor weinig worden aangeboden. Ik pik daar nog wel eens wat uit, maar die prijzen staan ook vaak slecht verwerkt in de computer Ik ga zelfs nog wel eens terug de volgende dag omdat het niet klopte. Scheelt best een hoop geld in totaal!
Eigenlijk nooit, behalve als er ergens echt een grote korting op zou moeten zitten of als het bedrag wat ik in m'n hoofd had zitten voor de boodschappen ontzettend afwijkt.. Ik vind het ook altijd zoooo vervelend als je éíndelijk aan de beurt bent bij de kassa, en er dan iemand die net betaald heeft terug komt lopen omdat diegene 50 cent teveel heeft betaald.. Is natuurlijk áltijd bij een cassiere die het nog niet zo lang doet en die er dus iemand bij moet roepen om die persoon zijn/haar 50 cent terug te kunnen betalen.. *zucht*
je zal maar elk dubbeltje om moeten draaien dan is 50 cent gewoon geld, dus die zucht vind ik een beetje ver gaan
soms wel en soms niet... laatst toevallig wel en dat was maar goed ook.. had ze zo'n 4-pack fanta 4x aangeslagen.. haar reden was, normaal ging zo'n streepjes code maar over 1 fles, maar nu toevallig voor alle 4 .. Tja hoe zal dat komen als het een 4 pack is !! dom mens !!
idd.. 50 cent kan ik soms aant eind van de maand nog wel goed gebruiken.. vooral als dit een paar keer in die maand gebeurd dat ik dit teveel zou betalen !!
Ik check eigenlijk nooit de bon na...vind dat ook altijd zo hebzuchtig staan...(slaat eigenlijk helemaal nergens op ik weet het haha). Als het afwijkt van het bedrag wat ik in mijn hoofd hebt bv boodschappen zullen 40 euro zijn en het is 60 dan kijk ik wel even vluchtig door...soms zit er wel eens een verschil in van 10 of 20 cent nou sorry hoor die mogen ze in hun kassa houden haha. ga daar echt niet voor terug of wat dan ook. heb ook wel eens gehad dat er iets bij was wat niet gescand was ga ik ook niet terug