Bij mij was het ook alleen een intakegesprek! Ik had haar voorgesteld in de rondleiding en dat vond ze geweldig.. maar vragen of ik dit en dat had? Nee!
Toen ik zwanger was van Eva is er wel iemand langs geweest, maar die is alleen beneden geweest, wel even gevraagd of ik 2 thermometers had, het bed op tijd op klossen zou zijn, 2 kruiken had, en dat was het wel geloof ik. Dit keer een telefonische intake, met dezelfde vragen, maar ook het verzoek om iets eerder te (laten) bellen, meteen zodra ik zeker weet dat het begonnen is. Bij Eva kwam de kraamhulp binnen toen ik al aan het persen was .
Hier was het vooral informatie over wat de kraamzorg straks doet enzo en hoe en wanneer ik contact met ze op moet nemen. Wat info folders etc. Verder vroeg ze of ik het prettig vond als ze even in de baby-kamer keek. Maar echt dingen gecontroleerd heeft ze niet. Wel een soort checklist gehad wat je in huis ``moet`` hebben. Hier overigens 3 termometers in huis 1 voor de baby 1 voor mij en 1 voor de hond... alleen mijn vriend heeft er geen..
hier ook niets gecontroleert, vind het ook erg ouderwets hoor. hier wel een leuk gesprek over hoe en wat, babykamer heeft ze wel gezien, maar meer omdat ik het aanbood, maar ze heeft verder niets gecontroleerd en ze vond dat ook echt niet nodig zelf.