Ik hoorde van de nieuwe regeling gastouders wat bedoelen ze daar mee? Nadat ik gekeken heb op het kdv waar ze plek hadden zei ik: nee in die oude zooi zie ik t niet zitten. Was niet mijn gedachte van opvang. Ik wil opzoek naar een gastouder bureau. Maar nu hoorde ik van een nieuwe regeling...wat bedoelen ze dus hiermee? Iets met dat kleine organisaties straks in 2010 het hoofd moeilijk boven water kunnen houden. En de grotere? Ik wilde kijken bij kern- gastouders en bij hop marjanneke. Ook even bellen wat ze ermee bedoelen. Maar ik wil wel met duidelijke info komen. Iemand dus een idee?
je kan kijken op de site van het ministerie van ocenw. Daar staat de nieuwsbrief kinderopvang waar je je op kan abonneren. Ws bedoelen ze dat de proef om 6 ipv 4 kinderen te mogen opvangen is verlengd tot 2010 en dat het daarna moeilijk wordt om als gastouder weer terug te gaan naar 4 ivm financien? verder moeten gastouders aan verschillende eisen gaan voldoen. Met name als het om kleinschalig kideropvang gaat. dat is gastouderopvang waarbij de gastouder een franchizer is. (dus kleine zelfstandige met kvknummer)