7 dagen na ei ongesteld, kan dat?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by anja12, Sep 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anja12

anja12 Lid

Aug 19, 2008
    28
    4
    3
    Hoi meiden,

Ook ik heb even een vraagje..
    In mei van dit jaar heb ik een miskraam gehad bij 8 weken. sindsdien is mijn hele menstuatie op de hobbel, en snap ik echt helemaal niets meer van mijn eigen lichaam maar ja..
    Daarom ben ik een aantal weken geleden begonnen met tempen. Heb altijd constant 36.4/36.5.
    Vorige week zaterdag opeens 36.9 (dag 26)mijn ei waarschijnlijk, maar binnen 3 dagen weer 36.5.
    Nu ben ik gisteren (dag 32) opeens al ongesteld geworden.
    Hier moet toch altijd 12 tot 18 dagen tussen zitten?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Anja

2. Bia74

Bia74 Bekend lid

Jun 24, 2008
    634
    0
    0
    Jeej, das idd vreemd zeg. Zelf geen ervaring mee nee. Misschien toch nog een rondje tempen om te kijken hoe het dan is. Als het dan weer zelfde verhaal is, zou ik er toch mee teruggaan naar je huisarts/gynaecoloog. Misschien weet iemand anders wel wat dit is.
    Succes anja.

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zover ik weet is je ei er toch altijd als je temp laag is ineens en dan weer omhoog schiet.

en 7 dg na ei ongi kan volgens mij niet dan heb je dan je ei niet gehad.
    volgens mij is het altijd 12c a 14 dg na je ei dat je ongi word.

het is volgens mij heel zeldzaam dat je zo snel ongi word.
    als het zo heel erg onregelmatig is dan zou ik gewoon eens naar arts gaan en vragne hoe of wat.

4. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Hoi Anja,

Dat kan dus wel dat je zo snel ongi word na je ei...
    Ik heb hier namelijk ook last van.
    De fase tussen ei en ongi (luteale fase), is bij mij ook gemiddeld maar rond de 8 dagen.

Als je het zeker wil weten, zou ik je aanraden om een keer met ovu-testen je ei op te sporen...

Ik ben nu aan t wachten tot ik weer ongi word en dan moet ik van de fert. arts bloed gaan laten prikken. Het eitje kan zich op deze manier namelijk niet innestellen...

Heel veel suc6 in elk geval, hoop dat je snel weer zwanger bent!

Als je vragen hebt stuur je me maar ff een pbtje!

Groetjes Miracles

5. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik had deze maand ook een hele korte LF. Geloof ook 8 dagen en heb mijn ei zeker wel gehad. Mocht het vaker gebeuren zal ik eens contact opnemen met je huisarts.

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Hier ook voor het eerst getempt en een LF van 9 dagen. Deze ronde tempen en ovu-testen en afwachten maar.

Als na 3 cycli idd blijkt dat je LF<10 dagen is, zou ik contact zoeken met de huisarts!

Share This Page