chemische castratie????

Discussion in 'De lounge' started by Amfy, Jul 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

Jul 19, 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet verkeerd bedoeld hoor, maar adviezen van je dierenarts moet je doorgaans niet te nauw nemen, die zeggen vaak van alles.
    11 maanden is hij echt nog niet uitgegroeid, mijn vorige DA beweerde dat een chihuahua met 7 maanden al ''af'' was ;)
    Ik heb een reutje zitten dat ik met 11 maanden heb gekocht, en die is in de tussentijd echt nog wel gegroeid hoor, niet in de hoogte, maar hij is wel uit gaan zwaren, bredere kop, breder front, tis een echte kerel geworden :D
    Hij is nu 18 maanden, en vind ze eigenlijk rond die leeftijd allemaal pas echt af en volwassen. (Chihuahua's dan he)

Zo te lezen word er in ieder geval veel met de honden gedaan, in ieder geval niet 3x per dag een blokje om van 10 min haha.
    Ik denk dan eerlijk gezegd dat het gewoon puberen is, en hij opnieuw de rangorde wil vaststellen, hij wil een beetje het leiderschap over proberen te nemen.
    Zou hem dus heel streng behandelen, al het ongewenste gedrag meteen goed afstraffen, en weet niet of ie op de bank mag, maar dat zou ik ook niet meer toelaten.

Share This Page