is dit een miskraam of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door HopeForLuck, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend en ik willen ook graag zwanger worden, nu is het zo dat ik op 31 oktober het vruchtbaarst was, wij hebben gemeenschap op 29, 30, 31 oktober en 1 november gehad. mijn innesteling zou 3 november zijn geweest. sinds die tijd gebeuren er een aar rare dingen met mijn lichaam

- veel slijm
    - ik heb afgelopen donderdag 3 november tot en met zaterdag 5 november extreme pijn in mijn onder rug gehad en in mijn benen.
    - Zondagavond op de bank en begon mijn maag in een keer in het rond te draaien. een soort misselijkheid die op kwam en dierct weer verdween tot drie keer aan toe(nog nooit eerder gehad ben zelf ook nooit misselijk.:(

voor 2 week geleden veel last van onder in me buik net alsof ik me behoefte moet dus een soort druk en als ik dan naar het toilet ga is er niks aan de hand. dit komt met vlagen en is zeer pijnlijk.... (was nog voor ik ongesteld moest worden

de week erop toen ik eigenlijks ongesteld moest worden werd ik het niet
    ik heb afgelopen maandag en woensdag getest en waren allebei negatief

gistermiddag had ik een soort druk op me vagina en die druk deed heel erg zeer die druk kwam en ging ook binnen een minuut weer weg en verloor hier een soort van vocht bij,

nu werd ik vanmorgens wakker en zat helemaal onder het bloed, ben naar de wc gegaan heb me opgefrist en weer op bed gegaan, vervolgens werd ik een paar uur later weer wakker met allemaal bloed....

is dit een gewone mentruatie en is die erger omdat ik een week te laat ben of is dit een miskraam?? ik kan niet zien of ik ook iets verloren ben,

en heb nu de hele dag al een dubbel gevoel??

iemand die dit herkent

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hoe lang ben je gestopt met de pil en hoe lang geleden had je een negatieve test?

3. HopeForLuck

7 nov 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben in augustus gestopt met de pil en heb daarna 2 nette ongesteldheids gehad, met een cyclus van 28 dagen.

en heb maandag 14 en woensdag 16 november getest en waren allebei negatief. en ik had maandag 14 november ongesteld moeten worden

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dan is het denk ik lastig te zeggen. Het kan zijn dat je cyclus door welke reden dan ook wat ontregeld was maar het zou ook kunnen dat je zwanger was. Ik denk niet dat je hier nog achter zal komen helaas. Zelf had ik bij het stoppen met de pil altijd een Andere menstruatie de ene keer veel bloedverlies, de andere keer weinig. Omdat je negatief getest hebt afgelopen woensdag en je nog niet zo lang met de pil gestopt bent gok ik erop dat je niet zwanger was.

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb dit nu ook gehad (twee dagen geleden), maar ben niet aan de pil geweest ofzo. derde cyclus na mijn zwangerschap en BV, cyclussen gewoon helemaal normaal en had deze maand sterk het gevoel zwanger te zijn. overtijd, test gedaan en heel licht positief. ik had precies dezelfde symptomen als jij (had ik ook tijdens mn zwangerschap) alleen iets erger (ook pijn in buik/rug benen en druk van onderen). ik werd donderdagnacht mega ongi...kwam niet alleen bloed uit...nu voel ik me een stuk lichter en geen pijn meer...kan een heel vroege MK zijn ja, omdat er een bevruchting was maar geen innesteling, of heeft weer losgelaten...ik heb het een keer meer gehad en werd gezegd dat het een bevruchting was door de gyn maar niet doorgezet in zwangerschap.

6. jo1984

jo1984 Niet meer actief

Lastig zeg. Het is een vraag waar eigenlijk geen antwoord op is.
    Ik ga even hardop nadenken:

1. Als het een vmk zou zijn geweest had je naw gewoon op of rond je normale ongi datum ongesteld moeten worden.

2. Als je zwanger was geweest had je toch een positieve test moeten hebben. Tenzij het dus voor de 4 weken mis is gegaan, maar dan geldt punt 1 weer ;)

3. Je kwaaltjes wijzen op een zwangerschap, maar ook op een naderende ongi. Dit kan per cyclus verschillen.

Meid, ik ben bang dat je het nooit zult weten...
    Sterkte
    Liefs Jo

Deel Deze Pagina