chemische gassen ingeademd

Discussie in 'De lounge' gestart door brownielover, 31 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    he meiden,

ik heb zo net mijn schoenen in de wasmachine gedaan. om mijn veters schoon te maken heb ik van hg van die vlekkenspray er op gespoten. toen bedacht ik me ineens dat het met bleek natuurlijk veel sneller gaat. dus hup bleek erop. tot mijn vriend ineens zei dat dit ontzettend giftig is en er zelfs op de verpakking staat dat je dit niet met chloor mag mengen. oeps

nu heb ik de hele tijd zo'n vieze walm lucht/smaak in mijn keel. voel me verder niet raar, misschien wat kortademig maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.

moet ik hiervoor de huisarts bellen of zal het wel meevallen?

vast bedankt :)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee hoor, zal echt wel meevallen

3. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Het huis luchten en de veters sowieso snel wassen. Die dampen die er van af komen zijn niet niks, daar kan je echt out van gaan als het iets te veel is. Aangezien het veters zijn zal het wel meevallen denk ik.

4. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ow herkenbaar, ik heb wel eens de douchecabine schoon gemaakt met bleek en hg schimmel reiniger, werd op een gegeven moment wel een beetje flauw.
    Zou het huis goed luchten eventueel schone kleding aan, maar zou er geen huisarts voor bellen als je je verder goed voelt.

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Valt vast wel mee, goed uitspoelen en luchten. Het is maar een beetje.
    Ik ben wel een keer naar geworden toen ik een stuk of 4 schoonmaakmiddelen inclusief bleek en kalkreiniger gebruikte in de badkamer en het op de vloer blijkbaar toch gemengd raakte.
    Ik kreeg knallende hoofdpijn en werd misselijk, en moest ook een keer overgeven. Daarvoor moest ik de badkamer uit, en vervolgens was ik het ook wel weer kwijt.

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    heb jullie tips opgevolgd en heb nergens last van. werd later wel misselijk maar is weggetrokken gelukkig. :)

Deel Deze Pagina