Hallo, Twee dagen terug heb ik op mijn NOD positief getest. De streep was niet heel donker, maar wel goed te zien. Nu vandaag heb ik opnieuw een test gedaan om te zien of deze zou oplopen, maar deze is nog lichter als eerst. Ik heb verder geen bloedverlies, maar gisteren wel ontzettende buikpijn gehad. Moet ik me zorgen maken?
Goedemiddag, Spannend hoor! Maar het kan heel goed zijn dat de urine 2 dagen gelden meer geconcentreerd was, dan de urine van vandaag. Dit kan ervoor zorgen dat het streepje 2 dagen geleden beter te zien was. Daarnaast is het beter niet zo kort op elkaar te testen, want daar kan je behoorlijk onzeker van worden. Ik zou echt een aantal dagen wachten met opnieuw te testen, bijvoorbeeld eind volgende week. Buikpijn hoort er vaak bij de eerste weken. Zolang er geen bloedverlies is, duidt dit nog niet op een miskraam. Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Succes! Groetjes Monique
Monique, Bedankt voor je geruststellende antwoord! Er is inderdaad geen sprake van een bloeding en de buikpijn is gelukkig ook weg! Ik zal je advies opvolgen en pas eind volgende week nog eens testen. Ondertussen geniet ik gewoon nog heerlijk van het idee dat ik zwanger ben.