Hoe lang advertentie op mp laten staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Stroopie, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Als jullie iets op mp zetten en er wordt op geboden en na een paar dagen niet meer. Zeg je dan tegen de hoogste bieder, bod is oke of laat je het gewoon weken zo staan?
    Ik mail meestal na 2 dagen al, dat het bod oke is, maar nu heb ik vorige week op iets geboden en ik hoor maar niks. Vind dat zo raar, maar kan ook wel aan mij liggen. :p
    Wat zouden jullie doen?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik laat altijd wat horen: "Bedankt voor je bod maar ik dacht meer aan .. euro" bijvoorbeeld en dan komt er een akkoord of een tegenbod of je hoort niks meer ;)

Heb ook wel geboden en informatie gevraagd over iets, nooit antwoord gehad...laat maar zitten dan.

Ik laat ook altijd weten als iets is aangekomen, doet ook lang niet iedereen.

3. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    als ik ergens op geboden heb en ik hoor niets van de adverteerder haal ik mn bod weg. graag of niet of kom met een mail wat je wel een leuk bod vind.
    Als ik zelf iets verkoop reageer ik op het hoogste bod (probeer er nog wat meer uit te halen, als ik niet eens ben met het bod) maar dat doe ik meestal een dag of twee erna

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.831
    3.354
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    soms wacht ik ook gewoon een week - in de hoop dat er nog een hoger bod overheen gaat - als ik het écht graag kwijt wil - dan verkoop ik het daarna alsnog.

Meestal echter is het bod gewoon te laag óf zijn de mensen op vakantie ofzo - dat is me ook al eens vaker gebeurd, dat dat een reden was om laat te reageren.

Deel Deze Pagina