Wat zijn jullie favoriete beautyproducten?

Discussie in 'De lounge' gestart door suus1983, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Mijn make-up stash is drastisch verouderd en ik heb dus nieuw spul nodig. Wat zijn nu jullie favoriete producten? Dan kan ik daar eens naar kijken.

Ik heb sowieso een nieuwe, zwarte, waterproof mascara nodig, die ik nu heb klontert vreselijk.
    Ook wil ik graag voor een foundation gaan, maar dan eentje die niet te veel opvalt, want dat vind ik niet mooi.
    Een primer heb ik ook nog niet.

Anyway, ik kan dus wel wat tips gebruiken. Ook voor het opbergen, want ik heb alles in een grote toilettas en dat werkt echt niet handig.

2. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor een niet-opvallende foundation is BB Cream ideaal. Als je BB Cream heel soms gebruikt kan je die van de action ook wel halen, heb hem altijd in mijn tas voor noodgevallen.

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    - Estee Lauder double wear foundation
    - MAC lippenstift
    - MAC wenkbrauwpotlood

Dat zijn echt m'n favorieten die ik keer op keer weer koop.

Qua mascara wissel ik elke keer, nog geen gevonden die echt perfect is.

Smashbox heeft goede primers.

4. Herrido

Herrido Actief lid

6 jan 2015
    332
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geloof dat hij cateye heet, is geel met panterprint. Hier de absolute favoriet!

5. augustus

augustus Niet meer actief

Hier een Hema fan! Ik gebruik van de hema:
    3D mascara
    Waterproof eyeliner
    Primer
    Face wash
    Oog make up remover
    Allemaal zo fijn en betaalbaar:)

Qua foundation / BB creme ben ik erg te spreken over de
    L''Oréal Paris de Nude Magique BB crème. Niet te dekkend maar egaliseert wel prima.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Een primer heb je niet specefiek nodig. Een goede moisturizer wel en wat tonic/toner spul.

Was je gezicht goed met cleanser. 2-3x per week scrub voor je gezicht (voor je lichaam is te hard)

Toner - moisturizer. Foundation.

Ik heb er een van bourjois eclat poeder maar die heb ik voor M'n vriendinnen mee genomen want die verkopen ze niet meer.

Het licht aan het type van je huid en welke kleur je nodig hebt welke merk en type spul het beste voor je werkt.

Ik heb mascara van bourjois waterproof- max factor in die gelige verpakking met die rubbere borstel. Die vind ik het fijnst. en valt ook niet zo op.

Primer kan je gebruiken maar om je foundation goed te laten pakken is het schoonmaken en het hele ritueel belangrijker dan het spul dat je hebt :)

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Bedankt voor de reacties!

Ik ga denk ik even langs de Douglas voor foundation, vind dat altijd erg lastig, maar de tip voor een BB cream neem ik ook even mee.

Ik koop sowieso de MAC cremesheen lippenstift. Heb een mooie kleur gezien en die schijnt niet uit te drogen.

Gele max factor mascara, ga straks even kijken!

8. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Magic drops collistar (gezichtsbruiner)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Ik gebruik altijd de reinigingsspullen van Garnier, op zich bevalt het wel, maar zoek nog wel een fijne gezichtscrub.
    Heb ook veel van de Hema, maar de mascara en foundation vond ik niet zo fijn. Verder wel altijd de oogpotloodjes ed.

Iemand ervaring met de anastacia wenkbrauwpoeder?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    En die wordt niet oranje neem ik aan? Is het subtiel?

11. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    zeker niet oranje! echt super mooi! en inderdaad heel subtiel. ik vind na 2/3 dagen smeren hem het mooist! doe elke avond 8 druppels voor mijn hele gezicht en nek. zo een flesje gaat heel lang mee en is 23 euro ongeveer

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
  13. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

21 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik vind de Telescopic mascara van L'oréal heel fijn. Is er volgens mij ook in waterproof. De oogschaduw vind ik ook mooi en blijft goed zitten. Foundation weet ik niet, gebruik ik niet.

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik gebruik sinds kort de Grandiôse mascara van Lancôme.
    Hiervoor Black Out van Dior, maar deze is al echt gelijk favoriet.

Mijn favo beauty product is rode lippenstift van Chanel.
    Blijft lang en goed zitten en de kleuring echt bloedrood.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Klinkt goed!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
  17. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.160
    35.820
    113
    Oh, ik vind rode lippenstift echt heel mooi, staat mij helaas voor geen meter. Ga ik die mascara eens zoeken.

18. MissyC

MissyC Fanatiek lid

5 dec 2013
    1.098
    8
    38

Ja ik. Het is mijn favoriet!

19. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Mijn favoriet is de BB van Guarlain.
    Hij kost wel wat, maar ik ben echt fan. Hij is heel erg natuurlijk maar toch zorgt hij er voor dat mijn huid helemaal egaal wordt.

20. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Qua make-up gebruik ik eigenlijk weinig. Veel van de duurdere merken kan ik niet hebben en op de 1 of andere manier is het merk Essence van Kruidvat het beste voor mij. Scheelt dat het gelukkig heel goedkoop is ;)

Ik heb nu van hun wat dingen voor m'n gezicht: foundation mousse (ik vind dat mooier als echte foundation, smeert makkelijk uit en geeft een natuurlijk effect), voordat ik dat opsmeer gebruik ik de CC cream van Essence (BB cream is ook mooi maar wilde dit eens proberen, tot nu toe vind ik beide mooi en het voelt niet 'zwaar' op je huid). Voor de wallen onder m'n ogen gebruik ik (ook van Essence) zo'n kwastje waar concealer in zit. Die heb je van meer merken en ik vind het ideaal! Ook makkelijk om mee te nemen!

Verder heb ik van dat merk ook mascara, matterende poeder en wenkbrauwpotlood. Over alle ben ik tevreden, hoewel je bij de mascara zoveel keus hebt dat ik nog wel eens een minder goede mee heb genomen, maar dat kan ook aan mij liggen ;)

Ik moet ook zeggen dat ik niet snel dure merken zou kopen omdat ik het weinig gebruik en liever na een jaar wat goedkope dingen weg moet gooien dan hele dure dingen. Soms bij een goede aanbieding koop ik eens een ander merk, maar ik ben er heel tevreden over :)

Over oogpotlood, oogschaduw etc van Essence heb ik geen idee. Dat gebruik ik namelijk (zo goed als) nooit.

Deel Deze Pagina