chi stijltang

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Is iedereen nog steeds van mening dat dit de beste tang is? En waar kan ik hem het goedkoopst bestellen?

Alvast bedankt :)

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Geen idee hoeveel die Chi tang kost maar ik heb een merkloos ding bij de kijkshop gekocht voor 7.50 en die werkt als een tierelier .. Werkt beter dan de tang van mijn zus die bij 40 euro heeft gekost... Zou met dit soort dingen niet teveel geld uitgeven.

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ja, is nog steeds de allerbeste. Waarom? Omdat de platen volledig keramisch zijn, en niet een keramische toplaag hebben. In de webshop van John Berends zijn ze volgens mij het goedkoopst, en vandaag besteld, is morgen in huis. Ik heb meerdere gehad, maar ik zweer bij de simpele Nano, zonder temperatuurinstellingen.
    Je zult zeker geen spijt hebben van je aankoop!
    En.. Vergeet geen bescherming te gebruiken. Bij John Berends krijg je als het goed is gratis een flesje Biosilk erbij, deze kan je prima gebruiken als bescherming.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oke, dan toch voor een chi :) Dankje!

5. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Absoluut!!! Ik kan niet zonder mijn Chi tang!! Idd John Berends heeft de voordeligste, ik heb hem via mijn werk voor de helft van de prijs kunnen krijgen. Destijds een actie van Farouk systems.

6. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ja de beste, ik heb hem besteld op lindseys.nl

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh daar istie iets goedkoper nog zie ik dniise, bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina