Hoi meiden, Is iedereen nog steeds van mening dat dit de beste tang is? En waar kan ik hem het goedkoopst bestellen? Alvast bedankt
Geen idee hoeveel die Chi tang kost maar ik heb een merkloos ding bij de kijkshop gekocht voor 7.50 en die werkt als een tierelier .. Werkt beter dan de tang van mijn zus die bij 40 euro heeft gekost... Zou met dit soort dingen niet teveel geld uitgeven.
Ja, is nog steeds de allerbeste. Waarom? Omdat de platen volledig keramisch zijn, en niet een keramische toplaag hebben. In de webshop van John Berends zijn ze volgens mij het goedkoopst, en vandaag besteld, is morgen in huis. Ik heb meerdere gehad, maar ik zweer bij de simpele Nano, zonder temperatuurinstellingen. Je zult zeker geen spijt hebben van je aankoop! En.. Vergeet geen bescherming te gebruiken. Bij John Berends krijg je als het goed is gratis een flesje Biosilk erbij, deze kan je prima gebruiken als bescherming.
Absoluut!!! Ik kan niet zonder mijn Chi tang!! Idd John Berends heeft de voordeligste, ik heb hem via mijn werk voor de helft van de prijs kunnen krijgen. Destijds een actie van Farouk systems.