Wie van julie heeft ervaring met gengigel Mijn zoon begint zijn 5de tand te krijgen en voor het eerst voelt hij zich er niet lekker bij Ik wilde straks wat halen en vroeg mij af of gengigel goed werkt
hij heeft ook 38 koorts vandaag erbij en wat hangerig grote bultjes in zijn mondje Fruit hapje is er net gelukkig helemaal op gegaan
Hier werkt het goed. Had eerst dentitox ofzo, maar dan mogen ze daarna niet meer eten/drinken en omdat kleine man s aconds bij het drinken in slaap viel was dat niet handig. Gengigel vind ik ook makkelijk aan te brengen, beetje op je vinger en met je vinger over het tandvlees. Dan voel je ook meteen of er al harde puntjes op andere plekjes in de mond zitten.
Hier werkte het ook niet. Dentinox maar kort en een zetpil was de enige manier om verlichting te geven.
Paracetamol zetpil bedoelen we. Ligt aan het gewicht van je kleine welke sterkte tot 10 kg 120 Mg en vanaf 10 kg 240 mg
Hier leek gengigel wel wat te doen, maar deden het op een 'kauwspeen'. Dus wat nou echt het effect had...... Dentinox is ellendig om aan te brengen vind ik. Als ze er echt niet lekker van zijn zou ik paracetamol geven