Ik heb een MEGA doos voor een baby jongen: Maat 50, 56, 62 en 68.Totaal: 146 stuks! Merken: Prenatal, H&M, LOGG, Nijntje, Hans Textiel, MEXX, Name It, Villa happ, feetje, Pointer, V&D, Hema, Zeeman, Wibra en Esprit Sommige kleertjes zijn nieuw met kaartje, sommigen misschien 1 of 2 keer gedragen en anderen meerdere keren gedragen. Ik zet bij elke maat foto's neer van alles wat ik te koop heb, de foto's zijn verspreid over diverse berichten, omdat er maar 1 foto per bericht geplaatst kan worden....dus naar beneden scrollen! Heb je interesse? Pb me! Ik verkoop alles alleen in 1 koop. Vergeten op foto te zetten of in de lijstjes (zat in babytas als reserve): 1 broekje maat 68 winnie de pooh 2 zomerslaapzakken mt 70 1 trui mexx maat 62 1 trui H&M maat 62 1 paar sokjes Dus in totaal: 146 stuks!!!! Verzendkosten voor koper. Maat 50: - 10 rompertjes - 3 setjes (broek + trui) - 1 setje (broek + trui + slofjes) - 1 broek - 1 trui - 7 sokjes - 1 wit mutsje - sandaaltjes - draak slofjes
Maat 56: - 9 rompertjes - 8 broeken - slofjes nijntje - petje - 5 sokken - 1 boxpakje nijntje - 2 tuinbroeken - 10 truitjes - 1 setje name it - 1 pyama - 1 t-shirt - 1 winterjasje - 1 slaapzak maat 60
Maat 62: - 4 vestjes - 5 blousejes - 7 tuinbroeken - 10 t-shirts - 1 nieuwe pet - 2 rompers - 4 korte broekjes - 2 setjes (2 broekjes + 2 truitjes + sokjes) - 6 broeken - 10 truitjes
hoi hoi ik heb een vraag verkoop je het ook los of alles in 1 koop en wat vraag je er voor groetjes 1985beeb2009
Ik verkoop alles alleen in 1 koop. Vergeten (zat in babytas als reserve): 1 broekje maat 68 winnie de pooh 2 zomerslaapzakken mt 70 1 trui mexx maat 62 1 trui H&M maat 62 1 paar sokjes Dus in totaal: 146 stuks!!!! Verzendkosten voor koper. Geen idee wat ik ervoor kan vragen. Doe een bod zou ik zeggen. Maar als je uitgaat van 5 euro per stuk, dan heeft het mij minimaal (want het was natuurlijk allemaal véél duurder per stuk!) 500 euro gekost. Maar dat vraag ik er natuurlijk niet voor Doe maar een leuk bod. Onthou dat heel veel kleertjes nieuw zijn of misschien net 1 a 2 keer gedragen zijn. Je bent meteen de 1e 6 maand klaar met kleertjes etc.