winkels in Duitsland

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Suus81, 25 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Wie weet of er nog leuke winkels (met babyuitzet) in Duitsland te vinden zijn?
    Wel graag vlakbij de grens!

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    In Kleve zit een baby superstore. Ben er in het begin van m'n zwangerschap een keer geweest maar toen nog niks gekocht. Ze hadden best leuke dingen. Alleen wel onbekende (dwz duitse) merken. Maar die zullen ook best goed zijn.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Baby Koch is schijnbaar een errug goeie winkel!
    Mijn zwager woont in Duitsland en we hebben voor de geboorte van Jaime zo'n draagzak gekregen. Zij gingen gericht shoppen voor een draagzak, maar zijn de hele dag in de Baby Koch geweest en wisten ons alles te vertellen van alle spullen die je voor kinderen kan kopen. Zij vonden het echt een supergoede winkel!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en die winkel zit in Düsseldorf.

5. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Dank jullie wel voor de snelle reacties.
    Misschien is het de moeite waard om een keer te gaan kijken!

6. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Wij gaan 1 t/m 4 december naar de kerstmarkt in Hamburg en maken een uitgbreide stop bij Baby Waltz. Die hebben een paar dingen in de catalogus staan die niet in Nederland te bestellen zijn. Bovendien zijn vriend en ik weg van Janosch (duitse tekenaar) en hopen in Duitsland wat leuke spullen te scoren.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    In Duitsland hebben ze ontzettend veel leuke en ook erg grote babywinkels! Ik woon zelf in Heerlen dus vlak bij Aken in de buurt en daar ben ik ook al bij 2 winkels geweest. Zelfs bij de Toys'o'rus (of hoe je dat schrijft) hebben ze tenminste hier in Aken ook een grote babyafdeling erbij! Dus als je een winkel weet is het zeker de moeite waard om een kijkje te nemen!

Gr. Miranda

8. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    @minimuisje,
    zou je mij kunnen vertellen bij welke winkels jij bent geweest. Ik kom nl. ook uit Heerlen en ben tot nu toe alleen nog maar bij Pallen geweest. Ik was wel op zoek naar andere winkels. Misschien kun jij me helpen?

9. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Janosch is idd errug leuk! :D

hier een linkje voor je

http://www.happytoys.de/shop_thema2.php ... idThema=25

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Dank je voor de link! Staan erg leuke spullen op, een nieuwe favoriet erbij ;) Lief van je :D

Deel Deze Pagina