Baby wompat chococabana

Discussie in 'Draagdoeken' gestart door Gwenolyn, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Helaas begint mijn zoontje nu echt te groot te worden voor de baby wompat.

De wompat heb ik vorig jaar 24-07-2012 bij Ooiebeest gekocht en met heel veel plezier gebruikt.
    Het betreft een baby chococabana wompat met zwarte corduroy medium schouder en tailleband.

Algemene info

Wompat

De Wompat is een ergonomische drager die met de hand word gemaakt in Finland, door Wear-a-Baby.
    De Wompat is een full-buckle drager; geen geknoop nodig maar alles met een handig kliksysteem te sluiten, en met gespen op maat te maken. Dit maakt de Wompat eenvoudig in gebruik.

Wompat baby-dragers zijn gemaakt van duurzaam katoen. De schouderbanden en de taille banden zijn gemaakt van corduroy. Het pand is gemaakt van stevige katoenen stoffen. De standaard collectie is gemaakt met Girasol draagdoekstoffen.

De Wompat is ergonomisch voor zowel drager als kindje. Het hoge pand geeft steun aan rug en nek van kindje. De Wompat heeft zachte vulling onder de beentjes. Het onderste deel van het pand heeft een dusdanige vorm dat je kindje makkelijk in een ergonomische (kikker)houding zal aannemen. De leuke kaboutermuts/capuchon ondersteunt het hoofdje tijdens een dutje.

Wompat Baby
    De Wompat baby is geschikt voor kinderen in de leeftijd van 4-6m tot 1,5
    jaar, kledingmaat 68-86. De afmetingen van het pand zijn 38x38 (hxb)

De maat van de Wompat
    Baby : 4/6 - 18 months, kledingmaat 68-86 cm

Maat van de banden:

Kledingmaat 38-44 (160-180cm) - standaard schouderbanden (39cm)
    Standaard volstaat de heupband voor mensen met een middel van 70-120cm omvang

Komt uit een rookvrij huis.

2. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoeveel vraag je ervoor? Ik heb wel belang!

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb je een PB gestuurd

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0