waar gordijnen kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door emje, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

wij zijn opzoek naar gordijnen voor op de babykamer. omdat wij geen rolgordijn kunnen plaatsen willen we wel graag verduisterende gordijnen.

in een van deze kleuren: zilver, grijs of blauw (is alleen wel lastig de goede blauw te vinden dat bij het behang past :p )

we hebben al wel rondgekeken maar omdat er 2 erg grote ramen in de babykamer zijn komen we steeds uit op een prijs rond de 350/400 euro. dit vinden we erg veel!

waar hebben jullie de gordijnen gekocht of weten jullie misschien een winkel waar ze betaalbare gordijnen verkopen.

(wel gordijnen die aan een rails kunnen dus geen ringen enzo)

alvast erg bedankt

2. cin22

cin22 Actief lid

29 jul 2010
    270
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oehhh ik lees mee... Wil heel graag iets zilverachtigs...
    Ramen zijn ook best groot dus ben al bang voor de prijs...

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    op hema.nl kan je online berekenen hoe veel gordijnen daar kosten.
    Ik was daar voor 200x130 66 euro kwijt. Voor gordijnen op rail met enkele plooi.

4. emje

emje Niet meer actief

bij hema hebben we algekeken maar daar kwamen we ook niet onder de 300 euro uit.

de gordijnen die we nodig hebben, hebben de maat:

140 bij 250 en 240 bij 250

5. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik zou eens kijken bij de Leen Bakker of de Kwantum. Die hebben ook regelmatig aanbiedingen met gratis maken.

En anders eens kijken of er geen grote stoffenzaak in de buurt zit. Die hebben vaak ook resten zeg maar. Dat gaat er dan met korting uit. Weet niet wat zulke zaken vragen voor maken overigens (als ze dat al doen)

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Wij hebben voor beneden bij een "gewone" winkel gordijnen gekocht en boven bij leenbakker (in de actie week gratis maken) en ze zijn echt mooi afgewerkt... we krijgen erg veel leuke reacties. We zijn er erg tevreden over!

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik heb bij leen bakker een kant en klaargordijn gekocht, kostte een tientje..

maar daar laten maken is ook niet zo heel duur..

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben gordijnen van de Hema, Roobol, Kwantum en Leenbakker, ze zien er allemaal heel mooi uit en hangen al weer een hele tijd.

Maar voor de maat die jij zoekt heb je gewoon veel stof nodig zeker als je kiest voor een patroon en dubbele plooi (enkele plooi is minder mooi). Het zal dus wel duur zijn, daar ontkom je haast niet aan.

Ik zou bij de genoemde winkel kijken en dan afwachten tot de actie grstis maken, scheelt al weer wat.

9. emje

emje Niet meer actief

we hebben vandaag gordijnen besteld. het zijn gordijnen geworden van een zilver en grijze geweefde stof. erg mooi!
    wel met een voering omdat wij enorm veel lichtinval hebben vanwege dat we op de 4e etage op het zuiden wonen.

het was wel prijzig. we hebben er uiteindelijk voor gekozen om de gordijnen niet tot de grond door te laten lopen maar net voorbij de vensterbank. dan werd de lengte 165 i.p.v. 250

we hebben de gordijnen besteld bij de hema. en de kosten zijn 307.20 dit is inclusief het maken (met enkele plooi).

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier komen alle gordijnen bij leen bakker of kwantum vandaan

Deel Deze Pagina