Hoi allemaal, Een vraagje; Wanneer hadden jullie de babykamer klaar? Kan me bij mn zoon herinneren dat we al vroeg alles klaar hadden geloof ik .. Toen de intake van de kraamzorg kwam hadden we het kamertje al zo goed als af. Nu ben ik bijna 25 week zwanger en moeten we nog beginnen! Ben ik laat of is dat vaker zo bij een tweede?
Ik moet ook nog beginnen en ben 26 weken zwanger. Morgen gaan we 't verven en volgende week woensdag komt het kamertje. Dan is het alleen nog een kwestie van leuk aankleden.
Hoor veel dat kamertje voor tweede minder haast heeft.. Het is mijn eerste dus hier is alles klaar maar schoonzus is net bevallen van 3e kindje en die moest in wk 33 nog bezig Dus duidelijk minder haast met een volgend kindje
Ons huis wordt nog gebouwd en ik hoop dat we er in Juni in kunnen.. ik ben 16 juli uitgerekend dus wordt spannend Bij ons wordt t vrij laat dus
Bij beide zwangerschappen zijn wij laat aan het kamertje begonnen. Toen ik zwanger was van zoonlief zijn we nog verhuisd toen ik 34 weken zwanger was. Kamertje was denk ik met 37 weken klaar. En ben vandaag weer 37 weken zwanger en heb gisteren de laatste hand aan het kamertje gelegd.... Dus zo laat ben je nog niet hoor....
Bij ons is het kamertje nu pas zo goed als klaar, we moeten nog wel wat kleine dingetjes doen, maar ze kan ieg in een schoon bedje.
Bij onze oudste hadden we de kamer met zo'n 30 weken klaar. Nu zijn we pas met 31 weken begonnen en het is nog niet klaar. Dus je bent echt niet laat hoor! Volgens mij is het wel normaal dat je met het kamertje van de tweede later begint dan bij de eerste.
Hier bij 7 maanden zo goed als af. Nu hebben we geen apart kamertje (inmiddels wel) maar we hadden alleen een hoek waar we de baby konden verzorgen en laten slapen. Stickers op de muur en daarmee was het al zo goed als af.
4februari komen alle meubels, tot die tijd heb ik nog wel even om de boel goed schoon te maken.. Volgens mijn planning P) is de kamer rond de 26 weken zo goed als klaar.
Ik had het gevoel in tijdnood te komen maar volgens mij valt dat wel mee hahahaha Blij te lezen dat veel dames later beginnen, ik heb nu (al?) last van nesteldrang die niet te temmen is Het is wel mijn 1e kindje, dus dat zal wellicht een hoop schelen!
Als je nu nesteldrang hebt moet je het lekker nu doen meid. Je weet maar nooit hoe jij je straks voelt. Ik ben nu met 30 weken ineens zoooooo onwijs moe! Ik ben blij dat ik in een opwelling rond 26/27 weken onze oudste naar dr nieuwe kamer heb gedaan zodat ik nu alleen nog maar de babykamer hoef Je kan toch niet te vroeg zijn, klaar is klaar.
Mijn kamer stond met 22 weken helemaal klaar maar het ging dan ook om een tweeling... Als ik er 3 weken later aan begonnen was, had het geen doen meer geweest met mijn buik hahaha
Kamertje hier is zo goed al klaar. Maar ga een dezer dagen alles echt op orde maken. Gordijnen ophangen, hemeltje rond bedje, bedje verhogen en opmaken. Kasten op orde, kleertjes klaarleggen voor ziekenhuis tas ect ect Bij mn eerste had ik het inderdaad ook al een stuk vroeger klaar! Nu met opzet ook dingen later gedaan. Mn dochter sliep nog in babykamer en is nu pas een maandje over naar haar nieuwe kamer. Ik wilde eerste de babykamer even leeg laten staan zodat zij niet het gevoel heeft/had dat ze verdrongen werd.
Leuke reacties allemaal! Was ook bang in tijdnood te komen haha. Heb pas sinds deze week ideetjes voor de kamer, dus we gaan langzaam beginnen! Iedereen succes met de kamertjes!
Mijn zoon is nu 3 maanden en de kamer is nog niet klaar . We wisten dit keer het geslacht niet en ik ben niet van het neutrale zeg maar. Kamertje is nog gebleven zoals hij was voor Lotte........ Ik heb gister al het roze verwijderd. En afgelopen tijd al wat lichtblauw aangeschaft. Maar het kamertje is nog wat saai en heeft nog meisjesgordijnen. Komt wel, maak me er niet druk om. Daan ook niet, heb hem nog niet horen klagen . Ik denk dat het gezond is dat je bij een 2e later bent. Ik maakte me niet zo druk om alles. Komt wel. Er is ook nog een leuke tijd als de baby geboren is en ook dan kun je dingen maken zoals je wil. De tijd staat niet stil als de kleine er eenmaal is
Wij zijn ook nog niet ver met het kamertje. Hebben de meubels al wel maar het staat nog niet in elkaar of half in elkaar. Volgend weekend laten we de muren stucen, week erna verven en gordijnen ophangen. Dan nog zo'n 2/3 weken en dan heb ik verlof... Tijd gaat hard ineens
Ik ben begonnen aan de kamer rond 25 weken vanwege verhuizing. Kamer was wel binnen 2 weken of zo helemaal klaar...
Hier met een week of 34 de boel geschilderd en de meubeltjes er in. Maar de gordijnen zijn pas over een week of 3 af haha dan is de kleine er misschien al lang. Ach ja, hij slaapt in het begin toch op onze kamer.