Hoort de bak van een kinderwagen te wiebelen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maryam86, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Misschien een stomme vraag, maar ik ben totaal onbekend op het gebied van kinderwagens :).

Hoort de bak op de kinderwagen te wiebelen? Dus niet de vering in het onderstel ofzo, maar echt de bak zelf, vastgeklikt op de adapters. Ik heb er zelf niet een goed gevoel bij, maar misschien hoort het zo? (heb even gegoogled en kom dus verschillende dingen tegen) Hij wiebelt best erg heen en weer, toch een paar centimeter.

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dat lijkt me niet helemaal de bedoeling....

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    De wagen zit vaak op 1 stang vast, dus alleen in het midden.
    de wagen kun je een beetje op en neer bewegen, maar niet 10 cm heen en weer te wiebelen...
    Maar hij kan nooit helemaal stil liggen als hij op 1 punt vastzit....

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Welke wagen heb je?
    Mijn Buzz wiebelde ook en dat hoorde zo.

5. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben een van de Hema meegenomen, was een aanbieding en sommige mensen zijn er dik tevreden over, en aangezien er geen showmodel was, hebben we hem min of meer op de gok meegenomen met het idee dat als het niets is dat we hem terug kunnen brengen :) (en als het wel iets is we voor een leuke prijs een mooie wagen op de kop hadden getikt :D)

het is geen 10cm wat ie heen en weer wiebelt, maar ik vind hem toch behoorlijk schommelen, toch zo'n 2 cm, of is dat normaal? hij zit inderdaad vast op 1 punt...

we vinden de wagen trouwens ook niet handig met in en uitklappen, maar daar kan je met de tijd nog wat handiger in worden...

6. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan de wagen toch terug brengen.

We hebben er beide geen goed gevoel bij, het is een combiwagen, maar de wagenbak zet je om tot buggyzit, dus geen stevige bodem, er zit geen matrasje bij, het inklappen en de bak van het onderstel halen was een ramp...

We hebben er wel van geleerd, we weten nu wat we in ieder geval niet willen :D

(en ook dat we nooit een wagen "op de gok" moeten kopen) :)

7. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik zou ook niet snel een hema wagen kopen. Kun je misschien beter een goed merk 2hands kopen, als je ze te duur vindt. Ze hebben vaak amper geleden.

8. Alita

Alita Niet meer actief

Nou wat is wiebelen bij jou...hij zit in het midden vast dus een beetje op en neer duwen kan wel...maar je kunt het toch uitproberen of de bak goed blijft...gewoon even goed duwen en blijft de bak vastzitten is het gewoon goed hoo...

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    wij hebben de bugaboo cameleon, 2e hands gekocht...
    en ik vind hem ook niet echt heel stevig, ook een beetje wiebelig
    klopt het dat de bugaboo bak ook enkel aan beide zijden is vastgemaakt en niet op de zitbak (die haal je er dus uit.. ipv dat je de ligbak voor de eerste 9 maanden daarop monteert?)..

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Bij elke wagen wiebeld de bak een beetje. De reden daarvoor is dat wanneer je over een hobbeltje gaat je kind niet meteen gelanceerd word, maar mee nbeweegd zeg maar.

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    snap niet wat je precies bedoelt.. dat wiebelige zit m in de adapters in is super handig:D kan je ze heerlijk mee in slaap wiegen (hebben we al 2 kinders gedaan ;)
    maar je gebruikt het zelfde frame voor de bak als voor de buggy.
    dit doe je met klitteband en is echt wel stevig.

wij hebben al 2 kinders enorm veel plezier van deze wagen. anders is ff mee langs een winkel voor uitleg en controle op je wagen ;)

Deel Deze Pagina