Mijn zoontje van 3,5 maand zit nu 2,5 week aan de pepti omdat we vermoeden hadden dat hij KMA heeft, Het ging echt super goed. kwam nog maar 1x snachts ipv om het 1,5 uur en krijsen tijdens de fles was ook gestopt alleen nu zins 3 dagen begint dat krijsen weer. was gister en eergister bij 1 fles en vandaag tijdens 2 flessen. ook laat hij weer meer windjes zins 1,5 week. Verder slaapt hij wel goed en is wel vrolijk. Iemand ervaring hiermee?
Ja hier.... Pepti bleek toch ook teveel te zijn. De eiwitten zijn wel meer verknipt maar dan reageert het lichaam er toch op. Zou even contact opnemen met degene die het voorgeschreven heeft!
ja daar ben ik ook bang voor maar kan het dan zijn dat het eerst wel paar weken goed gaat? Is nog niet zo erg als het was maar zover wil ik het liever ook niet laten komen. gaan zaterdag ook op vakantie naar frankrijk
Dat kan zeker even duren hij wordt eerst gefopt. Hier was dat ook zo. Uiteindelijk op geheel koemelk vrij uitgekomen. Ook op de stap na pepti de nutramigen reageerde ze na een paar weken weer.
Hier was dat binnen een week weer terug: het krijsen, de krampen, niet slapen, enz enz. Toen overgegaan op nutramigen, (de 'gewone' nutramigen, niet de nutramigen AA), en dat was wel genoeg: is net even weer sterker verknipt dan de pepti en bevat geen lactose, (pepti wel), en daarmee was het probleem verholpen.
Dan zou ik zeer zeker zorgen dat je voor die tijd overstapt! Als dit steeds verder weer op gaat lopen en je zit hier straks tijdens je vakantie mee...
Dat kan zeker. Hier een week blije baby op pepti, en toen opeens weer drama. Overgestapt op Neocate, en sindsdien geen last meer. Naar de huisarts dus!
dank jullie wel voor snelle reactie ga ik morgen gelijk kinderarts bellen.s zo zielig hij keek me vanmiddag ook echt zo zielig aan tijdens de fles toen hij zo in sang was
dank je wel. ja hoop het ook.hij laat ook weer veel meer windjes en merkt vannacht ook dat hij weer meer verkouden word.hij heeft ook van half 3 tot 6 liggen spoken door de krampjes
ik ben net bij de osteopaat geweest (daar ben ik al 2 x eerder met hem geweest) hij heeft ook dat kiss syndroom. Hij zat meer vast in zijn nekje als vorige week waarschijnlijk door een groei spurt. Dus daar kunnen de klachten ook door komen. maar kan ook combi met die voeding zijn. Maar zou dan volgens hem nu binnen 2 dagen verbetering moeten zien. net wel kinderarts ff gebeld die zou me terug bellen vandaag en mocht het morgen middag nou nog niet beter of juist erger zijn dan kan ik altijd nog een keer bellen voor die andere voeding
dus twijfel nu onwijs of ik toch ook niet gelijk over moet gaan op die andere voeding ook ivm de vakantie voor de deur
Winderigheid en krampen horen niet bij het kiss-syndroom hoor, maar bij een allergie. Zou dus echt wel de overstap maken!
o oké ik dacht dat wel omdat ze dan ook verkrampt zijn.maar kinderarts belt me straks terug als het goed s
dank je wel. heb ziekenhuis gebeld dat ik wel zo snel mogelijk terug gebeld wilt worden....dus wachten maar
Mijn ervaring is dat telefonisch spreekuur vaak eind van de dag is. Onze (vaste) kinderarts belt vaak tussen 17 en 19, als het telefonisch even af kan.
ze belde net.ze schrijft recept uit maar wil toch ff tot morgen wachten of het scheelt nu hij weer behandeld s door osteopaat en al merk ik morgen nog geen verschil haal ik die voeding op