Gevoerde vest.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Balou, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben op zoek naar een dikke (gevoerde) vest voor de winter voor mijn zoontje. Ik kijk in winkels en op het internet maar kan nergens een mooie vinden. Zie ik één op het internet dan weet ik niet of hij wel warm genoeg is :).
    Zit trouwens wel te twijfelen tussen een jas of een vest. De jassen die er zijn vind ik erg dik en als ik hem dan in de voetenzak in de wandelwagen heb lijkt me dat veel te warm.
    Dus weet iemand een winkel/site die van die dikke vestjes hebben? Of toch maar een winterjas? Hij wordt trouwens 27 sept één jaar.

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    had voor lars beide, jas en vest, deed de voetenzak altijd alleen over zijn voeten, en we deden ook veel op de fiets, dan heb je niet veel aan een vest.
    ik had een wollen vest van mexx, weet alleen niet waar gekocht, had m gekregen. fleece vesten van human nature zijn ook lekker warm. even kijken bij sport/outdoor winkel

3. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Van dirkje heb je ook gevoerde vestjes.

4. misa

misa Niet meer actief

Ik denk dat een jas fijner is in de winter. Tegen de koude wind. Maar dan misschien wel de voetenzak alleen over de benen.
    Ik denk dat een gevoerd vest nog te warm is als je de voetenzak helemaal sluit. :)

5. greeneyedgirl

greeneyedgirl Actief lid

18 nov 2008
    183
    0
    0
    Ik heb er een van z8. Voor de herfst en warmere winterdagen kan het wel met de voetenzak. Ik zou toch ook echt een winterjas erbij nemen die wind en waterdicht is.

6. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb voor mijn jongste zoontje ( 10 mnd) een gevoerd vest van z8 gekocht!
    Een aqua blauwe!
    Vind hem persoonlijk erg stoer en is ook lekker warm!

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb die van z8 ook gezien! Is dat een goede kwaliteit? Ik ken het niet. Bij Kixx online had ik ze gezien.
    Vind het nog steeds moeilijk, jas of vest :(.

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik heb het eerste en tweede jaar voor mijn zoontje ook een gevoerd Z8 vest gehad. Heb ik heel veel gebruikt maar ik had er nog wel een jas bij. Als wij gingen wandelen, had hij altijd zijn vest aan omdat we een voetzak in de wandelwagen hadden.
    Ik vind de kwaliteit wel goed hoor.

9. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    heb je al een vest gevonden???
    anders moet je even bij google kwebbelkousje intikken
    dan de bovenste site (via hyves, haar eigen site is nog niet in gebruik)
    dat is het webwinkeltje van mijn vriendin, ze heeft hele leuke gevoerde vesten!

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

We hadden er eentje van de h&m ik denk dat ze dit jaar ook wel weer in de collectie komen. Maar ik zou toch een winterjas nemen, ik had/heb de voetenzak nooit tot boven dicht en op de fiets is een vest ook niet lekker warm.

11. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    We denken erover om toch maar een winterjas te gaan kopen.
    Bedankt voor de reacties.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ze hebben ze van Z8, ik heb er eentje van de oude collectie, vind de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven, maar hij ziet er wel leuk uit, veel gebruikt ook. Dit jaar vind ik de kleuren niet mooi en totaal overpriced voor een gevoerd vest, net als van Vingino, ze hebben ze trouwens ook van Billy & Lilly, maar ook die vind ik niet mooi, dus dit jaar gaat oma een nieuwe maken.
    Bij de WE hebben ze ook gevoerde vesten, maar die missen weer een capuchon.

13. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er vorig jaar een bij Gap gekocht. verder eens met Yolanthe, oa op de fiets lijkt een winterjas me toch wat prettiger.

14. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    miss beetje mosterd na de maaltijd maar ik zag dat ze bij Wibra hele leuke gevoerde vesten hebben!
    kost geloof ik €10.99!
    winterjas is warmer maar voor als het niet heel koud is??
    (voor het geld hoef je het niet te laten dacht ik!)

Deel Deze Pagina