Ons kindje is nu bijna 4 maanden en past nu nog wel in de kinderwagenbak, maar ik ben bang dat hij er, gezien zijn lengte nu, heel snel uitgroeit. Met hoeveel maanden gebruikten jullie het zitje?
Ik heb de stokke en heb svenn sinds vrijdag in het zitje om de zelfde reden.. Heb hem wel op de platste stand
Wij zijn over gegaan op het moment dat de bak niet meer pastte. Heb dan wel een Bugaboo maar die bak is ook groot net als die van de mura dus denk dat je 6 maanden zeker wel moet halen aangezien het matras 76cm is en kindjes nooit gestrekt liggenn mnoet dat nog wel even lukken.
Hier hebben we zoontje met zo'n 5 maanden in het zitje gedaan, omdat hij meer om zich heen wou kijken en bijna uit de bak gegroeid was.
Je kindje ligt waarschijnlijk straks klem als ze zich uitrekt, maar dat doen ze niet veel, ze liggen meestal met beentjes opgetrokken. Het is 't beste voor je kindje om zo lang mogelijk in de wagenbak te liggen, zolang ze nog niet kunnen zitten zeker. En de MC mura heeft juist zo'n mooi grote bak, maak daar gebruik van! 6 maanden moet je vaak wel kunnen halen. Veel mensen wensen hun kindje zo snel groot! In de wagenbak met 4 maanden, hapjes geven met 4 maanden, met 3 maanden in bumbo seats zitten, in de vervolg autostoel met 8 a 9 maanden.... Weet je, je hebt ongeveer 6 maanden een baby, daarna is je kindje in 2 keer knipperen GROOT! Hou ze lekker zo lang mogelijk baby, zolang ze in de wagenbak past, en het prima vind, gewoon blijven doen!
Kijkt naar de leeftijd van jou kindje... Haha, jij weet hoe 't voelt Mijn manlief ziet nu al op tegen de babytijd van nieuwe buikbaby; dan kunnen ze nog niets dit en dat... Schat, ze zijn 6 maanden jong, als ze eenmaal gaan eten, in het wagenzitje gaan, gaan kruipen.... Dan duurt het maar een paar seconden voor ze lopen, kletsen en je uitzwaaien als je ze op crèche brengt "Papa, daaaaaag!!"
Ik zou zeker je kleintje voorlopig nog in de bak laten liggen, is nog veel te vroeg om hem over te doen in de wandelwageninzet! Hier heeft de kleine man tot en met 7 maanden in de bak gelegen.
De mura wagenbak is groot en wij hebben m dan ook tot 7 maand gebruikt. Daarna zijn we het zitje gaan gebruiken.
Ik weet hoe snel het gaat dames, dit is ons 2e kindje . Maar toch vroeg ik het me af, want hij groeit als kool (is echt een grote baby) en ik kan me niet voorstellen dat hij er over 3 maanden nog in past. Maar goed.. we zullen zien, misschien valt het allemaal mee!
Bij de oudste zijn we met 5 maanden overgegaan, ze kon toen al eventjes los zitten en wilde pertinent niet in de wagenbak omdat ze niets kon zien....de wandelwageninzet helemaal plat, iedereen blij.
Wij ook en dat vond hij helemaal geweldig en alle mensen die voorbij liepen ook. Echt iedereen moest op hem reageren de charmeur.
Hier een kind wat qua lengte altijd op de +2 lijn zit en die heeft tot 6 maanden in de wagenbak gelegen. Toen werd die echt te klein. Gelukkig kan het zitgedeelte van de Mura ook helemaal plat