we zijn aan het aan het kijken voor een buggy voor ons meisje we twijvelen tussen de chicco liteway of de maclaren. Voor onze zoon hadden we de zapp maar vond hem niet zo fijn achteraf. Wat zijn jullie ervaringen met deze 2 wagens
Ik heb de MacLaren (techno xlr) in huis als aanvulling op de gewone kinderwagen. Voor een buggy een superwagen, denk niet dat er betere zijn. Kost wat meer maar dan heb je ook echt kwaliteit en je kan deze altijd weer goed tweedehands verkopen!
Hier de liteway, maar wordt alleen gebruikt als ik met het openbaar vervoer moet oid. De ligstand vind ik ideaal. Verder vind ik m fijn duwen (mijn vriend niet), maar wat ik een nadeel vind is dat mijn zoontje er in hangt.
Hier de Maclaren quest. Ik vind het een superding! Hij is goed mee te nemen, goed inklapbaar en makkelijk in gebruik, maar toch ook stevig. Kan evt. mee op de fiets als je dat nodig zou vinden (en een buggydrager hebt ). Hij rijdt ook heel prettig, zoonlief kan er gerust een paar uurtjes in zitten. En wat betreft het hangen in een buggy: doen niet praktisch alle kindjes dat in elke buggy? Hier iig ook hoor, zoonlief hangt erbij als een zak aardappelen, maar vindt het wel prima . Ik kan hem goed rechtop zetten, dan zit hij ook netjes, maar na 2 seconden laat meneer zich zakken en hangt ie alsnog
Ik heb ook een maclaren quest. Al jaren. Eerst hebben er 2 kindjes van mij in gezeten. Daarna heb ik hem uitgeleend aan mijn vriendin. En nu staat hij weer op zolder te wachten tot ik hem ga gebruiken voor de jongste. De chicco heb ik geen ervaring mee dus daar kan ik niks over zeggen. Maar zou ik een nieuwe moeten aanschaffen dan zou ik zeker weer voor een maclaren gaan. Ik vind hem super!
Hier een Liteway, die is ons erg goed bevallen. Het enige nadeel is dat je de handvaten niet in hoogte kunt verstellen. Mijn man is lang, dus die kon er nooit zo lang achter lopen. Maar dat kan met bijna geen enkele buggy, dan moet je een wandelwagen gebruiken.
maclaren techno xlr is idd wat duurder maar dan heb je ook wat!ik had van iemand gehoord dat de chicco liteway niet fijn is want die wilden wij eerst ook kopen...wij zijn erg tevreden over de mac laren!! kan je ook in verschillende standen zetten en ook licht genoeg om mee te nemen. o ja, en deze buggy heeft wel verstelbare handvaten...