chicco liteway of topmark buggy deluxe

Discussie in 'Verzorging' gestart door smoothie88, 20 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Ik zit met een "buggy drama"
    Wij willen voor onze dochter een buggy gaan aanschaffen en ben ik mij een beetje aan t inlezen daar over.
    Als aller eerste viel mijn oog op de chicco liteway, wilde hem ook gaan kopen tot dat ik veel negatieve berichten over de wielen tegen kwam, dat ze snel scheef gaan staan.
    Toen ik bedacht dat ik dan misschien beter een duurdere buggy kon gaan kopen zat ik te twijfelen tussen de Quinny zapp xtra of de Nuna pepp. De Quinny viel af want kan niet mee op de fiets. De Nuna vind ik erg mooi maar de buggy is al prijzig en komt er ook nog een fietsdrager van €70 bij. Daar knapte ik wat op af want heb niet zo'n groot budget er voor.

Ik wil dus graag een roze achtige buggy en de topmark in t roze ziet er ook erg mooi uit. Nu kan ik daarover wat minder info vinden wbt recensies.
    Zit er aan te denken om dan misschien toch maar een goedkopere te nemen maar weleen die fijn loopt en niet zo snel stuk is of gammel.

Omdat ik over de chicco ook veel goede lees blijft ie in mn achterhoofd en weet ik nu niet welke buggy ik zal nemen.

De chicco of de topmark? Of toch liever investeren in een duurdere (max. ong €200)?

Wie kan me helpen met dit drama ;)

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Wij hebben ook de Chicco liteway, geen problemen mee hoor!

3. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Hoe lang hebben jullie hem al? Ze zeggen dat met verloop van tijd de wielen scheef gaan. Vriendin van mij heeft m ook sinds kort en ik vond m wel fijn lopen wn vind de ibiza helemaal mooi met die roze kleur. Ik wist echt zeker dat ik die wou maar ben dus door die verhalen gaan twijfelen...

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    In juli hebben we hem een jaar! Dus dat is al wel eventjes..

5. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier hebben we de liteway nu al ruim 3 jaar en rijd nog steeds prima behalve op hele gladde tegelvloeren in sommige winkels iets minder.

6. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Ik heb inmiddels de chicco liteway ibiza in huis :) Vind hem er mooi uitzien en loopt erg fijn, dat risico van de wieltjes wacht ik dan wel af

Deel Deze Pagina