chicco Liteway

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door silvana81, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wie heeft er ervaring met deze buggy?
    las dat deze buggy namelijk vanaf de geboorte gebruikt mag worden.

Wij hebben een goede kinderwagen de Mutsy Slider....echt super wagen maar wij wonen in een galerijflat dus als ik naar buiten ga gaat ze altijd in de maxicosi en beneden haal ik dan de kinderwagen.
    vervolgens moet je wel met de maxicosi en de kinderwagen een trap op voor je naar buiten kan.
    ik zet de maxi cosi dan boven de trap en haal vervolgens de wagen die til ik dan ook de trap op.....zo licht is ie niet, en vervolgens kunnen we pas naar buiten.
    Ik heb nu ook een draagzak voor als ik even naar de winkel moet, gaat wat sneller.

Maar....over een aantal weekjes ga ik weer werken en dan passen mijn moeder en schoonmoeder 1 dag in de week op.
    Mijn moeder en schoonmoeder kunnen ten eerste de maxi cosi met Lara erin niet naar beneden tillen die dingen zijn ook loodzwaar. en vervolgens nog eens de kinderwagen naar boven tillen.

dus nu dachten wij als oplossing een buggy te kopen, zouden we zoiezo doen in September omdat we dan op vakantie gaan.
    de buggy kunnen we ingeklapt bij de brievenbus zetten, dus dan hoeven onze moeders alleen met Lara naaar beneden te lopen en de buggy uit te klappen.

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    wij hebben deze op het oog

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

als je er een nestje in koopt moet het indd kunnen vanaf de geboorte,

wij hadden onze zoon er vanaf 4 maanden erin, onze dochter zit er ook in, ik vind de chico een fijne buggy.

4. koala28

koala28 Niet meer actief

Mijn moeder heeft 'm en gebruikt deze voor alledrie haar kleinkinderen vanaf dat ze 2 maanden waren. Het is een onwijs fijne buggy.

5. misa

misa Niet meer actief

Lijkt mij ook een fijne! Die zou ik er ook wel bij willen hebben.

Nog een ander idee: kun je de wagen niet beneden in een schuur/berging nee zetten en je kindje eruit halen en zo de trap op?

6. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Als we de buggy in de berging zetten dan zouden onze moeders met de buggy en Lara eerst de trap op moeten.....is wel lichter dan de kinderwagen maar dan zijn ze alsnog aan het sjouwen op de trap.

Bij ons is het zo dat als je binnenkomt in de flat heb je een trap naar boven en een trap naar beneden (berging)
    het was makkelijker geweest als de berging op gelijke hoogte was geweest met de ingang/uitgang van de flat.....maar dat is helaas niet zo.

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    op zich is het een fijne lichte buggy maar ik moet zeggen dat ik het waardeloos vind dat de voorwielen zo zwabberig zijn.

op een normale straat gaat het allemaal prima, maar als je over ongelijke stenen moet lukt dat met heel veel moeite.
    waar ik met de buggy van mn schoonouders makkelijk over gras kan rijden hoef ik er met deze al niet eens aan te denken of de wielen werken al tegen.

wij zijn nu dus op zoek naar een andere met dubbele voorwielen.

liefs doris

8. misa

misa Niet meer actief

@Dorisn: Dat vraag ik me dus ook af bij die buggy. Mmm, dat maakt me toch aan het twijfelen als we er eentje gaan halen.

Heb trouwens ook wel goede dingen over de koelstra gelezen.

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wij hebben de Koelstra Simba, heerlijke buggy:D

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Wij ook! Heb hem nog niet veel gebruikt maar is wel een fijn ding..

11. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Super buggy!
    Ik heb de blauwe versie en ben er heel tevreden over.
    Makkelijk in te klappen en niet zwaar, wielen vindt ik juist perfect. Lekker groot en wendbaar, zelf nog geen last van gehad met ongelijke ondergrond..

12. misa

misa Niet meer actief

Rolt/rijdt die soepel en licht?
    En kan hij erg plat?

Deel Deze Pagina