Het is weer is zo ver, we zijn weer is een cadeautje nodig en ik heb geen inspiratie. Mijn schoonmoeder is jarig binnenkort en ze passen heel vaak op onze dochter dus wil haar een leuk cadeau geven. Bij mijn schoonvader hebben we een ontbijtbordje laten maken met een foto erop, en nu wil ik graag voor mijn schoonmoeder ook iets geven in plaats van alleen maar een tekening. Iemand ideeën of tips?
Ik zag bij de Action een voorleesboek; Tip de muis gaat naar opa en oma(zoiets, titel weet ik niet exact meer). Even googlen! Heb mijn vader afgelopen Juli een boekje van Nijntje gegeven, hij werd 65. Titel; een cadeau voor Opa Pluis. Kan ie mijn dochter voorlezen als de daar is.
Heb 'm ff opgezocht voor je! bol.com | Tip de Muis op bezoek bij oma, Anna Casalis | 9789490111021 | Boeken Andere titel dus. Heb het boek dus bij action gezien, ziet er heel erg leuk uit, mooie plaatjes, leuk verhaal.
wij hebben een lijstje gegeven met aan de ene kant een gipsvoet en aan de andere kant foto van dochter met oma. en een 'oma'boekje waar ze alles over zichzelf kan invullen zodat de kleine dat later na kan lezen