Ik heb vandaag bij mijn nichtje een geboorte kaartje gezien en ben nu heel internet aan hte afspeuren maar, jullie raden het al, ik kan het niet vinden!!!!!! Wie weet waar ik kan vinden wat ik zoek? Het was een kaartje met een giraffe op de voorzijde. Gemaakt van glanspapier in de kleuren lime groen en blauw. En op de achterzijde (waar normaal het merk staat) stond babette. Het lijkt op een kaartje van family cards, maar deze was van glans papier! En hij was zoooo leuk. Wie helpt me..........
probeer het hier eens, zij hebben een hele grote keuze Geboortekaartjes - De grootste aanbieder en drukker van geboortekaartjes hele afdeling giraffen Geboortekaartjes - Kaartcategoriën - Giraf
Die giraffe heeft een naam: goffy de giraffe(kijk maar op google) misschien dat je daar op kan zoeken?
Kijk eens bij Kunst Adelt (babyfactory) wij hadden een groen kaartje met giraffe Zwanger! Online geboortekaartje. Vraag gratis proefmodel aan.
Mercard :: Hopelijk werkt de link...bedoel je miss deze?! Hij is errug leuk hihi...wij hadden 'm voor Finn
Super Wendy!!! Dat is 'm. Ik vind het glanspapier erg mooi en de kleurtje spreken me erg aan!! Bedankt!!
Wij hadden deze, en dan de roze!! Is ook met dat glanspapier! Bambino geboortekaartjes 40274 Bambino geboortekaartjes Geboortekaartjes - online geboortekaartjes winkel - drukkerij klaassen
Je kunt dat glanspapier bij iedere drukker volgens mij bestellen, voor ieder kaartje. Ik heb er namelijk ook om gevraagd voor het kaartje van zoonlief.