Moet je met deze wikkeldoek ook nog een vestje aantrekken voor de schoudertjes of is dit niet nodig? Lijkt me namelijk ideaal om iets te vinden waarbij ik geen vestje/jasje aan hoef te doen in de wagenbak. ( m'n kleine man moet ik namelijk meenemen als ik m'n dochter naar school breng/haal en dat gewurm met zo'n vestje iedere keer!
Uh, vestjes heb ik hier niet voor kleine baby's Daar had ik juist wikkeldoeken voor. Gewoon een wikkeldoek om baby heen lijkt me wel genoeg toch? Koud is minder erg dan warm (behalve de eerste week dan)
Met een "normale" wikkeldoek is hij zo wild dat hij met z'n armpjes eruit wurmt en vervolgens dus vrijwel zonder bescherming ligt tot aan z'n schouders...dit vind ik dan net te koud zonder vestje, vandaar m'n vraag of dit bij de puckababy gogo anders is...
heb je niet zo'n winterzak voor in de mc? wikkeldoeken was hier ook maar 3 minuten een succes en zodra die armen omhoog gingen lag hij blood, wij gebruikte de winterzak armen eronder rits dicht en heerlijk warm...
Winterslaapzak, wikkeldoek met klittenband (zoals die puckababy gogo) is een prima vervanging voor een vestje... Hier ook ontzettende gevechten met jasjes en vestjes, krijg die armpjes er met moeite doorheen. Ik heb nu de Lodger bunker voor in de buggy, ook ontzettend makkelijk!