Hallo, Vorige week heb voor het eerst mijn (cadeau van mijn ouders) pakket pocket luiers van Baby City van de site pocketluiers.nl gewassen. De plastic laag tussen de luiers liet naar één keer was vóór gebruik al los. Na contact met pocketluiers.nl heb ik 10 nieuwe luiers gekregen, maar ze vonden het erg raar "dit gebeurde bij ons nooit". Vandaag het nieuwe pakket gewassen, tegelijk met het merk Little Lamb, weer zijn die van Baby City stuk terwijl de andere luiers prima zijn gebleven. Na opnieuw contact kreeg ik weer dezelfde vragen: hoe gewassen, hoe gedroogd, wel wasmiddel (alles zo gedaan als wat op hun lijstje staat) en ze kunnen er niets meer verder aan doen. 130 euro Pech blijkbaar, want het moet aan mij liggen.... Heeft iemand hier ervaringen mee? kan je de luiers nog gebruiken als die plastic laag los zit? Op moment baal ik er zo van!!!:x:x:x waardeloze kwaliteit, maar zij herkennen het totaal niet, ik ben blijkbaar de enige.
Dat zullen waarschijnlijk gewoon chineesjes zijn ! Ben je lid van wasbare luiers op fb? Zou daar je vraag stellen !
Die heb ik ook (wist eigenlijk nog niets van wasbaar luieren af) en bij mij zijn ze na het wassen nog gewoon goed. Ik hoor over chineesjes alleen niet altijd even goede verhalen. Ik wilde deze pockets nu bewaren voor de gastouder. Dan kan ik 's ochtends de inleggers erin doen en kan zij ze makkelijk aantrekken. Maar ben benieuwd, soms ben ik bang een miskoop begaan te hebben. Wie heeft er nog meer ervaring met deze luiers?
Ik heb zelf Alvababy (ook chinees maar wat bekender.) En gewone chineesjes via Ebay en doen het beide prima