Bekijk bijlage 536100 Weet iemand of deze slaap/voetenzak voor Joolz Day2 zowel in de reiswieg als in het vervolgzitje (de buggy zeg maar) past? Ik kan het op internet niet echt vinden. En zouden jullie zoiets aanraden voor een oktober kindje?
Zie bijlage. Kan dus in de wandelwagenbak maar ook in de wandelwagen inzet. Ikzelf heb een joolz geo en ook de voetenzak. Echter nooit in de wandelwagenbak gebruikt aangezien daar zo'n winddekje op zat. Maar in de wandelwageninzet erg lang gebruikt. Van oktober t/m april. Tja voor een oktoberkindje vind ik het lastig. Eer dat je kindje in de wandelwageninzet kan is ze een (ruim) een half jaar oud. En als het koud begint te worden is ze alweer 1 jaar oud. Als je van plan bent veel te gaan wandelen zou ik het wel doen.
Thanks! Ik kon het zelf echt niet vinden . Maar wel een heel goed punt van het winddekje... ik denk dat ik hem vooralsnog niet koop. Als ik hem erg mis kan ik m altijd nog halen.
Graag gedaan. Groot gelijk hoor! Bij hele koude dagen deed ik nog wel eens de maxicosi voetenzak in de reiswieg. Die is wat compacter.
Hier lagen m'n winterkindjes wel altijd onder een deken en vaak in de voetenzak van Koeka toen ze in de wiegbak lagen. Dat winddekje houdt wind tegen, maar houdt niet warm.
Ja daar heb ik ook aan gedacht maar die is niet plat aan de onderkant maar heeft echt de vorm van de maxicosi. Dan zit er naar mijn idee zoveel extra stof onder de billen van je kindje, lijkt mij niet lekker liggen... of heeft die slaapzak van Joolz dat ook, dat de onderkant niet plat is? Daar heb je ook weer een goed punt... lastig want het is best een duur ding. Geen probleem als ik hem veel ga gebruiken maar wel zonde als hij straks alleen in de kast ligt Dus... nog meer ervaringen zijn welkom .
@manaolana ik heb de voetenzak van de joolz geo. En daar is het bij het zitgedeelte wel wat steviger. Winddekje. Deed ik haar natuurlijk altijd nog instoppen onder een laken + deken hoor. En dan het winddekje eroverheen, zodat er geen wind in de bak zou komen. Anders idd veel te koud voor ze.