Hoi allemaal, Wij hebben een buggy van Chicco (2dehands gekocht), maar ik vind het eigenlijk een beetje een onding. Past net aan in de auto, loopt niet echt lekker (ik trap de hele tijd tegen de wielen aan...). Heb 'm pas 1 keer gebruikt maar ik ben er nu eigenlijk al klaar mee Nu zit ik er aan te denken om een Quinny Zapp te kopen, maar ik lees toch wel wat nadelen zoals geen ligstand, of de kans op omkiepen. Maar ook wel weer dat het een super buggy is. Voor de Quinny Zapp gebruikers, zouden jullie er zo weer een aanschaffen of zeggen jullie door de nadelen dat jullie liever een andere buggy zouden aanschaffen?
Ik heb een zapp een tijdje geleend om uit te proberen maar vond het toch een groot nadeel dat ze er niet lekker in kon liggen wij hebben dus alsnog de Titanium Snooze gekocht en hier zijn we erg tevreden over ps. grote voordeel van zapp is wel dat je hem heel klein opvouwt dat is bij de Snooze wel iets minder...
ik heb er toevallig laatst in de winkel ene rondje me egelopen (voor de gein) en vond 'm zelfs op hun mooie, gladde vloer knap tuntelig. kiepte zo om, dus. en hij is vrij laag, en niet verstelbaar in hoogte. ik ben lang (1.83m), dus voor mij niet handig. verder vind ik het ene groot nadeel dat ie geen ligstand heeft. het kleine opklappen is dan wel weer fijn. nu zijn we hier nog láng niet aan een buggy toe, maar als het zo ver is, zoeken wij in ieder geval naar een andere dan de zapp. succes!
Hier ook niet de Zapp vind hem wel heel mooi maar de reden dat we het niet genomen hebben is vanwege geen ligstand. Nu hebben we de Titanium Breeze. Lijkt er veel op alleen niet zo met kleurtjes. Goede buggy vind ik dit en lekker klein verpakt
Ik heb ook de zapp, super buggy om mee te rijden, maar het grote nadeel is idd dat hij niet in ligstand kan. Moest ik het overdoen, zou ik hem waarschijnlijk toch niet meer kopen.
Wij hebben de zapp gekocht toen mijn dochtertje anderhalf was en we met het vliegtuig op vakantie gingen. Heb hem tijdens die vakantie gebruikt en daarna vrij snel verkocht. Ja, het is super dat je hem zo klein opvouwt, hij rijdt heel goed en soepel, maar ook wij misten de ligstand en het boodschappenmandje. Bovendien vond ik dat mijn meisje er een beetje in hing, hij is denk ik meer geschikt voor iets grotere kindjes.
ik heb hem tot nog toe alleen maar gebruikt met de maxi cosi erop en alleen daarvoor zou ik hem al kopen. Het is ZO handig als je ff snel boodschappen wilt doen of zo. als buggy heb ik hem straks echt voor erbij want de kinderwagen kan ik ook gewoon ombouwen naar wandelwagen,alleen die is wat groot voor in de auto. Zeker geen miskoop hoor.
ik vind het dus ook een nadeel dat hij niet in ligstand kan, heb daarom de Xadventure vibe gekocht, prima buggy!
ik vindt de buzz dus echt niet klein opvouwen. ik heb nu een speedy en hij is aan de ene kant groter mar aan de ander kant niet want bij de buzz heb je nog weer een loze sitting die je kwijt moet. maar on topic ik ben helemaal weg van de zapp. heb hem tot nu toe heel vaak gebreukt voor de maxicosi hup ding er uit maxi er op en even snep bootschapen in de winkel halen mantje in me ene hand sturen met me ander hand kan zo wat met je pink. ik heb er ook een bootschapen mandje onder. van het wiekend voor het eerst gebreukt met de zitting er in en rijd net zo lekker. en als ik haast heb loop ik er naast en stuur ik met een hand en dan kan ik grote pasen nemen. wij hebben ook gedacht aan de titium en mischien komt ie er bij. maar nadel van die is dat ie niet op de fiets kan. en ik fiets veel
buggy's die lijken op de zapp zijn: - Titanium baby breeze of snooze (ik heb de snooze, hij is niet echt heel compact op te vouwen vind ik) - Safety1st Advancer - Mutsy spider - britax (romer) verve nadeel van de zapp, de bekleding moet eraf wil je de mc erop zetten (toch?) bij de snooze en breeze kan ie er gewoon zo opgeklikt worden, wel ff adapters kopen a 19,99.
Wij zijn wel tevreden over de Zapp, hij is lekker stevig en liggen doet ze ook in de kinderwagen tegenwoordig ook zelden tot nooit.