Wij hebben een complete kinderwagen gekocht bij de Babydump en hier krijgen we een verzorgingstas bij twv 40 euro. Je kon dan uit een aantal kiezen, maar deze zijn niet zo heel mooi/luxe. Nu hoorde ik van iemand dat je ook kan zeggen dat je deze tas niet wilt en 40 euro korting kunt krijgen op een andere verzorgingstas uit hun collectie. Wie weet of dit echt zo is?
Ja dat klopt. Zo hebben wij het ook gedaan. We kregen er een maxicosi en luiertas bij maar we hebben voor allebei een ander exemplaar uitgezocht en we kregen korting t.w.v. de spullen die je er eigenlijk bij kreeg..
ja klopt. Wij kregen hem er ook bij maar er zat bij onze wagen al een tas dus ik heb er een ander product voor in de plaats gekregen. Ik heb wel een product van dezelfde waarde gekregen ervoor maar ze hadden me eerst gezegd dat ze de helft van de waarde in mindering konden brengen op de wagen.
Hier ook gedaan... Als je eenzelfde product kiest dan krijg je de korting. Als je ipv een tas een badje zou willen bv, dan krijg de helft van de waarde van de tas als korting. Wij hebben een andere tas gekozen, vonden de tas die erbij zat ook niet leuk.
Oke thnx, dan ga ik morgen gelijk eens ff bellen want volgende week komen ze m al bezorgen Of zou ik m ook eerst kunnen ontvangen en dan omruilen in de winkel? Ik bekijk de andere tassen dan liever in de winkel nl om een keuze te maken
Als je een andere tas wilt dan krijg je daar 40 euro korting op. Neem je ipv een tas iets anders dan krijg je 20 euro korting op het product.
Hier ook gedaan gezegd dat ik graag een andere tas wilde en heb daar korting op gekregen twv de tas die erbij zat
Ja, ik heb hier voor 7.50 bijbetaling de bijpassende tas voor mijn Mutsy Evo. De verkoopster liet de 'gratis' tassen zien (leuk,handig,maar eenvoudig) en zei dat ik uit alle tassen mocht kiezen en dan 40 euro korting kreeg!! Superservice hoor, hebben ook een andere maxi cosi waarvoor we iets moesten bijleggen
Ik heb deze tas, ben er zo blij mee! Beaba Tas Sydney Grijs/Blauw | Tassen | Baby-Dump Ik vond de tas die er gratis bij zat ook niet mooi. Hebben toen gevraagd of we ook een ander mochten en kregen toen ook idd 40 euro korting op die tas. Goede service!
Ik wou ook geen tas maar een voetenzak voor in de maxicosi. Ik heb gewoon het volledige bedrag van de tas als korting daarop gekregen.