Net een telefoontje, dochtertje van mn beste vriendin in het ziekenhuis met spoed opgenomen! Ze dachten eerst aan epilepsie, maar blijkt het hersenvliesontsteking te zijn!! Verdomme.. Ze hebben haar net een ruggenprik gegeven en 4 buisjes ruggenmerg afgenomen en dalijk nog een keer door dr mri en dan maar hopen dat het niet gevorderd is!! Verdomme.. Ze valt de hele tijd weg, ligt ook aan de hartbewaking. Gerum mn vriendin en haar man zijn helemaal gebroken!
Pfoe dat is niet niks. Afgelopen juli werd mijn dochter ook opgenomen met verdenking hersenvliesontsteking. Wat een narigheid om je kind zo te zien. Allemaal draadjes op dat borstje geplakt, bloed afnemen. Nee vreselijk vond ik het. Je voelt je als ouder heel hulpeloos. Sterkte voor de ouders en ik hoop dat het kindje opknapt! Sterkte ook voor jou, je vriendin heeft je nodig om stoom af te blazen.
wat vreselijk zeg. ik hoop dat het goed af gaat lopen. Wat erg dat het kindje dit door moet maken. Heel veel sterkte voor je vriendin het kindje en ook voor jou natuurlijk
phoe! Sterkte hiermee, voor de ouders, het dochtertje en natuurlijk voor jou! wat moet dat verschrikkelijk zijn zo je kind te zien!
OMG ik voel de angst gewoon weer Mijn dochter ook een keer met spoed naar de seh gebracht, omdat er verdenking was. Wat voel je je dan machteloos Heel veel sterkte voor je vriendin en haar man gewenst.
Ach, wat vreselijk zeg! Hoe oud is hun kindje? Een vriendin van mij haar zoontje kreeg ook bij een week oud een hersenvliesontsteking en dit is gelukkig goed afgelopen, hij is voor de dood weggehaald en heeft er gelukkig ook niks aan overgehouden zoals het nu lijkt ( nu 3 jaar). Sterkte ermee!
Vrselijk lijkt het me voor jou en vooral voor je vriendin... heb zelf een broer verloren op 2jarige leeftijd aan hersenvlies onsteking is wel jaren geleden hoor voor dat ik geboren was... dus nu is de techniek enzo veeel bter hoop dat alles goed komt sterkte aan jou en je beste vriendin en man....
ja het is verschrikkelijk. mijn broer heeft het ook gehad.ook s'nachts met spoed opgenomen ruggemerg aftappen MRI. toen zaten we middenin de epedemie van nekkramp ( de niet belandelbare) dus iedereen was in alle staten. het bleek "maar" hersenvliesontsteking. hij heeft het overleefd alleen problemen emt zijn geheugen. iemand anders moet hem geregeld aan dingen herinneren vooral afpraken enzo. voor de rest merk je er niks meer aan. veel sterkte voor jullie en je vriendin en man. hopelijk loopt alles goed af.
Kippenvel, verschrikkelijk. Hopelijk zijn ze er toch nog op tijd bij. Heeft ze hier lang mee rondgelopen of heeft de ha haar gelijk naar het ziekenhuis gestuurd? Sterkte!
he gatsie das idd niet fijn. gelukkig is de techniek nu vergevorderd hierin. en maakt ze dus een grote kans dat ze er niks aan overhoud. heel veel sterkte gewenst tis ff een spannende tijd
Nou het blijkt dat ze het hele weekend goed ziek is geweest! Huisarts 3x geweest maar die zag geen alarmbellen rinkelen:S!! Vanochtend is ze met spoed naar het ziekenhuis gebracht omdat ze "epilipsie" leek te hebben.. nu verder onderzoek is het hersenvliesontsteking! J, de moeder die belt me straks als ze de uitslagen hebben! Ik zit hier thuis maar een beetje doelloos.. vind het zo sneu! Nu alleen maar hopen dat het een begin stadium is..
och jakkes!!!! veel sterkte!!! mijn broertje heeft dit ook gehad toen hij jong was hij heeft er gelukkig weinig aan over gehouden!!!!!!!!!!!!!!!
Ow wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Ik hoop dat ze het er goed vanaf gaat brengen!
Wat erg zeg!! Verschrikkelijk... Veel sterkte voor hun maar ook voor jou!! Zal duimen voor een goede afloop...