Chicken tonight?

Discussie in 'Voeding' gestart door Nikki23, 7 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Weten jullie of ik mijn zoontje van ruim 8 maanden vanavond ook wel een beetje rijst met chicken tonight saus (hawai) geven?
    Of is dit echt uit den boze?

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Tuurlijk kan dat! Wellicht vind hij het wel hardstikke lekker. Lekker geven meid!

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Misschien nog wel even op het potje kijken naar de ingredienten. sommige dingen, bijv uien, worden afgeraden voor het jaar. Maar als er niet van dat soort ingredienten bij staan kan het wel. Zeker voor een keertje. Er zit vaak wel wat meer zout in, dus elke dag is misschien niet zo'goed idee..

Eet smakelijk!

4. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Tja, er staat wel op dat er ui in zit, maar voor een keer kan dat toch vast geen kwaad? Veel ui zal er ongetwijfeld niet in zitten denk ik.

5. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

hier kijk ik tegenwoordig een beetje uit met de kant en klare sauzen...en met ui.
    Heb toevallig (tja wat is toevallig), bij twee gerechten waar ik wat ui in had zitten, dat Mirte alles er uit heeft gegooid.

Aan de andere kant, je kind geeft het waarschijnlijk snel genoeg aan of hij het niet lust. Bij ons was de reactie duidelijk in ieder geval! Ze vond het stoofpotje wel erg lekker trouwens, maar viel gewoon wat zwaar op d'r maagje.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Die rijst kan so wie so, en als je wat kip apart houdt kun je die ook geven.
    Met de saus zou ik toch wat voorzichtig zijn, in die kantenklaar dingen zitten erg vaak dingen waar kinderen last van kunnen krijgen. Maar een likje voor de smaak kun je altijd proberen natuurlijk. Je merkt vanzelf wel of hij het lust en of hij er last van krijgt.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Als wij iets maken met kant en klare saus, doen we altijd maar een klein lepeltje erbij voor de smaak en het wennen.
    Bijv. als wij sajoer boontjes eten, krijgt onze kleine man, witte rijst, paar kleine stukjes kipfilet, boontjes en een paar sajoerboontjes.

We geven wel alles, ook ui, prei etc. Rustig opbouwen, je merkt vanzelf wel of het wel of niet goed valt.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat wij in het bezit zijn van een kleine kliko.

Deel Deze Pagina