Ik lees ze ook wel veel. Ik vind Sophie Kinsella leuk, Jill Mansell, Katie Fforde, Cathy Kelly soms, Rachel Gibson, Melissa Nathan, Jenny Colgan soms, Mike Gayle... en nog wel meer Ik vind het genre paranormal romance ook leuk om te lezen (Jayne Ann Krentz/Jayne Castle bijvoorbeeld). Als je boeken van Danielle Steel leuk vindt, zou ik voor Cathy Kelly gaan of Maeve Binchy
volgens mij al 80x genoemd maar Sophie Kinsella (echte naam Madeleine Wickham o.i.d.), lezen heerlijk weg! vooral de shopaholic serie vond ik erg verslavend! laatst voor t eerst Jill Mansell gelezen, ook heerlijk verstand op 0 en gaan en ook lees ik graag Lauren Weisberger (van o.a. devil wears prada). meer ken ik eigenlijk niet ben verder meer van de (historische) thrillers
Ik vind 'Ken je me nog?' van Sophie Kinsella heel mooi! En wat spook jij uit? Mag ik je nummer? Aanpakken enz enz... De shopahollicserie ging me een beetje vervelen op het laatst. Jill Mansell vind ik ook erg leuk, alleen soms een beetje irritant dat je gelijk weet dat ze eindigt met de man waar ze in het begin een hekel aan heeft!
Ik hou eigenlijk helemaal niet van dit soort boeken. Mij te simpel en te voorspelbaar. Maar momenteel heb ik het te druk voor iets anders, dus straks op de fiets richting de bieb met een lijstje De reeks van Sophie Kinsella heb ik wel allemaal gelezen, evenals Jill Mansell. Chantal van Gestel ken ik niet, dus even kijken of ze die ook hebben.
Ik ben dol op alle boeken van Sophie Kinsella! Heb ze dan ook allemaal op een rijtje in de boekenkast staan! Zo leuk ook die kleurtjes haha
Heb al een aantal titels en auteurs voorbij gekomen die ik nog niet ken of nog niks van gelezen heb. Die ga ik onthouden! Wil dit weekend beginnen in een nieuwe chicklit, naast eentje over moeder worden van Daphne Deckers. Nog even kijken welke dat wordt.