Wie heeft er de tip tegen haaruitval?? Ik heb de laatste tijd weer zo een last van haaruitval... Echt overal vind ik haren ... Ik word er helemaal gek van! Dus kom maar op met de tips!!!
Het kan best de tijd van het jaar zijn! En anders zie je hier de vitamine die goed zijn voor je haar! Ik slik altijd extra multivitaminen... Maar ik heb ook perioden dat ik er haren blijf uittrekken! Blog > Alle blogs > 7 belangrijke vitaminen en mineralen tegen haarverlies Als je echt klae plekken hebt zou ik naar de dokter gaan en laten doorverwijzen, dan heb je wel een ernstig vitaminen tekort denk ik...
Vooral vitamine b moet je hebben, bijvoorbeeld een vitamine b-complex, kan ook gewoon van eigen merk.
Kan heel goed, je bent pas bevallen. Veel vrouwen hebben dat de eerste maanden na de bevalling, tot wel een jaar na dato. Ik heb er zelf gelukkig amper last van gehad, duurde 2 weekjes en het viel aardig mee. Maar mijn kapper adviseerde vitaminen. Volgens mij vitamine B. Je zou je kapper even kunnen bellen, misschien heeft ze ook nog wat tips qua shampoo, serums of andere haarverzorging.
Heb het ook gehad. Had veel kale plekken.. Echt alopecia Je bent nu 3 maanden post partum, juist dán begint de ellende Je moet áltijd 3 maanden terug tellen zegt mijn dermatoloog.. Daarom vallen je haren ook vaak pas vanaf 3 maanden NA de bevalling uit omdat je lijf nu 3 maanden later de gebeurtenis van 3 maanden geleden "verwerkt". Als je nu bijv extreme stress hebt merkt jou haarcyclus dat pas 3 maanden later Shampoos etc haalt geen drol uit, het komt écht van binnenuit (hormonaal) Hier bleef de haaruitval uiteindelijk zo erg doorgaan dat ik veel kale plekken had en het erg zichtbaar was. Doorverwezen naar de dermatoloog en stap 1 was bloedprikken op schildklier/ijzer en vitamine B 8 (biotine). Alle 3 waren niet in orde. Schildklier weer goed ingesteld, ijzertabletten gekregen en hooggedoseerde vit B 8 (biotine) die de apotheek speciaal samenstelde. (Echt 1000x de dagelijks aanbevolen dosis... Als je een flink tekort hebt haalt een vitamine pilletje van de kruidvat namelijk niet uit. ) Nu 1,5 jaar na de geboorte van de jongste heb ik nu vele plukken haar van 10 cm lang erg zichtbaar (net een toupetje) maar ze groeien gelukkig terug 😃😃
je haar zo veel mogelijk met rust laten, dus niet te vaak fohnen (liefst helemaal niet) of opsteken. niet te lang borstelen, niet teveel gel/mouse en lak in je haar. en daarnaast de vtamines die al genoemd zijn.