Avent flessenwarmer Prijs: 15,00 Ik heb een Avent flessenwarmer te koop die als nieuw is (2 a 3 keer gebruikt). Hij is hetzelfde als op de afbeelding alleen zit er geen flesje bij en is de knop niet zilverkleurig, maar blauw. Wel is het bijpassende voedingsbakje aanwezig, makkelijk om 'vaste' babyvoeding in op te warmen. Is ook geschikt voor de S-fles van Difrax. Lilypadz Prijs: 13,00 Lily Padz te koop. Ik geef geen borstvoeding meer en heb ze dus niet meer nodig. Het zijn geweldige dingen! Vooral bij stuwing zijn ze handig en het scheelt uiteindelijk geld, omdat je niet continue die zoogcompressen hoeft te kopen. Ik heb ze gekocht voor 22,95 en doe ze weg voor 13,-. In origineel opbergdoosje. Sluitlaken van Motherwear Prijs: 15,00 Sluitlaken maat S voor na de bevalling. Zit in originele verpakking en is een paar dagen gebruikt. Inclusief gebruiksaanwijzing. Afhalen in Den Haag, versturen kan ook, maar dan zijn de verzendkosten voor de koper. Ik heb er veel aan gehad. Had binnen no time mijn oude figuur weer enigszins terug! Dus echt een aanrader. Bij interesse eventjes mailen aub.