Hoi meiden, even misschien een stomme vraag, maar het staat niet op de verpakking. Ik heb zo'n elektrisch (voor in het stopcontact dus) ding tegen muggen van Vapona. Vanaf dat het geactiveerd wordt, schakelt het elke 12u aan en uit. Bijv. 20u aan-8u uit-20u aan enz... Maar is het nou de bedoeling dat hij overdag aan staat of 'snachts? Of maakt dat niet uit? Er zit me namelijk al daaagen een mug te pesten op m'n slaapkamer en ik wil er vanaf!
is dat zo'n ding wat een ultrasoon geluid geeft? die moeten gewoon aan vlak voor je naar bed gaat en wanneer je wakker wordt weer uit.
Nee het geeft geen geluid, er zit een vloeistof in en je kunt er vullingen insteken. Bovenin zit een klein 'ventilatortje'.
Je kan em net zoo goed meteen in de prullenbak gooien want er is laatst een onderzoek geweest over wat helpt tegen muggen. En er is maar 1 iets wat helpt en dat is deet. Of een vliegenmepper natuurlijk.
Dat wilde ik net zeggen, was laatst bij Kassa. Erg grappig onderzoek, maar het enige wat werkte was inderdaad een product met DEET. Sterkte met de mug
nou is het bloed van de test kandidaten niet lekker genoeg wand zelf deet helpt bij mij niet. ow ik neem trouwens aan dat je hem alleen 's nachts moet gebruiken als je ligt te slapen.
Dank jullie wel, hij staat nu aan. Tja, hij is aangeraden door een vriendinnetje van me en ben een beetje wanhopig. Dus hoop dat hij het een beetje doet! @Waardevol; heb vliegenmeppers genoeg maar ik vind het pokkebeest niet! Speur heel de slaapkamer af op zoek naar dat ding, niks te zien, doe het licht uit en zzzzzzzzzzzzzzooooooooooooeeeeeeeemmmmmm... Word er gek van!
Van deze komt geen geluid gelukkig. Citroen planten heb ik ook gehad, maar hielp maar héél eventjes helaas...
Oja... heeeeel herkenbaar. Rotbeesten! Ik heb zelf nu trouwens zo'n citronella ruikding op mijn nachtkastje staan en ik heb nu al wekenlang geen mug meer gespot in de slaapkamer, dus dat werkt wel...
Zal daar eens naar kijken als deze niet werkt. Vannacht gelukkig zoem- en prikvij geslapen. Alleen een beetje kort, omdat ik lag te luisteren of ik écht geen zzzzzzzzzzz hoorde.