Hier is het vrouwtje heel klein is ze en breekbaar en dik ook nog, kan niet eens de bank op springen haha.
Wat een mooi teefje heb je zeg!! Mijn favo kleur samen met wit. Je laatste reutje zo'n kleur had de mijne ook,fawn Hij leeft trouwens nog wel maar woont nu bij mijn schoonmoeder,ik zie hem dus ook nog regelmatig Na heel veel pijn heb ik hem na 5 jaar weg gedaan.
Klopt mijn reutje koste mij 600 euro in 2004. Met stamboom. Mijn andere reutje koste 550 zonder stamboom maar zijn ouders hadden wel een stamboom(ook gezien)mijn chi was namelijk een ongelukje hahahaha daarna heeft ze haar reu ook snel laten helpen.
Ja ik heb lang gezocht naar een mooie choco-tan hoor, ik wilde perse niks uit nederland hebben. Ik ben benieuwd wat ze me gaat schenken in combinatie met de black and tan reu
Oww ga ophouden hoor straks sta ik bij je op de stoep als je kleintje krijgt haha. Mijn man word gek hahahahaha.
Jeetje ze lijkt op de mijneja hij voelt nog wel van mij natuurlijkvind het ook nog steeds raar om te zeggen ik had. Nu hij bij mijn schoonmoeder woont is hij dik geworden
Heb ff gekeken. Je hebt ook 2 hele leukerds!! Enne, waarschijnlijk is alles van het aanstaande nest al ''weg'' al duurt het nog wel ff en je kunt natuurlijk nooit met zekerheid zeggen dat die mensen tegen die tijd nog wel in de positie zijn om een hondje te nemen.
In het buitenland betaal je voor een pup met showkwaliteiten 2500 euro. Voor mijn choco-tan teef heb ik het dubbele betaald, en wat ik voor mijn reu heb betaald dat zeg ik maar niet , maar dat zijn ze dubbel en dwars waard, was een flinke investering, maar dan heb ik wel gewoon meteen iets heel moois natuurlijk om mee te beginnen
Dank je wel Ja als je wilt fokken is dat het natuurlijk waard. Je gaat neem ik aan met stamboom fokken toch? Ik wilde ook gaan fokken was al bezig met van alles maar op een gegeven moment toch niet gedaan. Als ik het wil doen wil ik het goed doen en daar was de situatie niet helemaal naar(net zwanger,nieuw huisje enz enz)
Jaaa bizar, 1500 euro En ja als je een nestje gaat/laat maken dan is het wel het geld dubbel en dwars waard!
Ja uiteraard, alleen met FCI-stamboom. Als fokker moet je idd investeren vind ik, zoveel fokkers doen dat helaas niet, ook onder de stamboomfokkers zitten er heel veel die het puur voor het geld doen. Je ziet tegenwoordig zoveel chihuahua's die de noemer chihuahua niet eens waard zijn, of fokkers die doorlopend nesten hebben, en nergens op testen, zelfs patella is teveel moeite Daarom haal ik mijn dieren ook liever uit het buitenland, daar zitten veel betere fokkers als hier.
Bedankt voor je reactie! Ben inderdaad van plan een kattenbak te gaan aanschaffen. Hopen dat dit wat beter werkt want als hij dan de behoefte heb om het in huis te doen dan liever in die bak haha
Idd daarom hebben wij het uiteindelijk niet gedaan. Ik wil dan namelijk wel goeie gezonde hondjes fokken. Heb jij al een kennelnaam? en heb je ook een site?
Ja een kennelnaam heb ik al, website zijn ze druk mee bezig, ik moet alleen nog foto's aanleveren van de honden, maar een beetje mooie fotos maken is zo simpel helaas niet haha, maar als ik de foto's heb, kan ie eigenlijk al online, dus moet daar wel wat aan gaan doen
Ben ff gaan meten maar gaat erg lastig aangezien hij niet stil kan staan en dat gemeet maar niks vind. haha weet ook niet zo goed waar ik hem precies moet meten? Van pootjes tot schouders? Nou ben op iets van 18 cm terecht gekomen miss 20cm kan dit? Is dit de normale hoogte? En ga jij een nestje maken met de twee van jouw? Je mannetje is prachtig.. Heb ik heb in het begin van het topic al voor bij zien komen of is dat er 1 die op hem lijkt?