Vol: bikini of tankini?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mama1978, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wat voller, maat 44/46. Ik heb altijd een bikini gedragen, maar na twee zwangerschappen heb ik toch wel een flubberbuik overgehouden. Een badpak daar wil ik echt nog niet aan, ik vind dat zo moederig staan (sorry voor de meiden die het wel hebben, maar ik vind dat echt niet bij mezelf staan.)
    Wat vinden jullie? Bikini of tankini?

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Je moet doen waar je jezelf prettig in voelt ;)
    Maar als ik je zo hoor, denk ik dat een tankini wel bij je zou passen.
    Je hebt er hele leuke en vlotte tankini's bij zitten en die vind ik persoonlijk ook mooier dan een badpak ;) en heeft toch weer iets van een bikini.
    Mooie tussenweg dus ;)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dan zou ik voor een tankini gaan, zo heb je toch het idee dat je geen badpak aan hebt maar is je buik toch een beetje bedekt ..

Ik draag ook echt nog geen badpak, doe ik wel als ik 50 ben ofzo ;) .. Bedoel ik ook niet vervelend voor de mensen die het wel dragen maar ik persoonlijk moet er niet aan denken ;)
    Badpakken maakt je ook gelijk weer zo dik vind ik omdat het zeg maar een geheel is, en met een tankini vind ik dat juist weer niet ...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier dezelfde maat en toch ook maar aan het badpak gegaan. Maar wil nu wel voor een tankini gaan kijken.Verberg je toch net die probleem zones weer mee

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Tja, aan de ene kant zeg ik je moet schijt aan de hele wereld hebben en dragen wat je leuk vindt. Maar aan de andere kant moet ik zeggen dat ik iemand in een bikini met een flubberbuik niet mooi vind. Ik draag nu met mn dikke buik wel een bikini maar normaal zal ik die echt niet aan doen want dat staat gewoon niet en ik voel me er dan ook niet in op mn gemak. Hier gewoon een badpak normaal. Geen idee wat je er moederig aan vindt. Of je ouder of moederig in zoiets lijkt zit denk ik meer in je hoofd en gedrag dan in het badpak

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hier ook iemand met dezelfde maat en hard op zoek naar tankini! Een bikini ga ik echt niet in lopen, voel ik me helemaal niet prettig in en een badpak....tja, dat vind ik dus echt helemaal niks! ;)

7. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik durf helaas helemaal niet te gaan zwemmen :(
    Ik ben ook niet de slankste, maar maak me geen zorgen om mijn buikje ofzo..maar wel om mijn benen :S, niet echt dikke benen ofzo, maar wel die putjes :S en daar schaam ik me enorm voor.
    Anders was ik zelf ook zeker voor een tankini gegaan, die vind ik heel erg leuk.

8. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Hier precies zelfde als jou!
    Alleen tankini is echt een ramp om goeie te vinden! Vooral met die borsten na 3x borstvoeding :)

Dus moet je beugel zijn en daarbij zijn die topjes super klein dus me buik komt eronder uit ramp dus! Ik lees mee dus

9. susy26

susy26 Niet meer actief

hOII , denk dat je moet aan doen waar jij je het beste in voelt! Ik vind bikini en tankini allebei leuk! heb zelf ook maat 44. Had toevallig vanochtend me broek gepast, zat nog niet lekker maar hij ging al dicht haha...naja effe tjjd geven natuurlijk.En veel wandelen en bewegen dan komt t wel goed.
    Heb altijd gezegd als ik bevallen ben, wil ik toch mijn oude maat terug.

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Hier ook een flubberbuik (na eerste zwangerschap: +33kg) en die er weer vanaf;) had eerst een badpak, maar vond dit jaar dat ik wel wat nieuws mocht en heb een tankini van Sapph gekocht:D Duur, maar hij zit geweldig. Top is ook iets langer dus buik is helemaal bedekt.

11. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik heb maat 44/46 en draag een bikini als je zorgt dat je de goede maat draagt is er niks aan de hand

12. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    aan trekken waar jij je het prettigst in voelt..

13. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik heb dezelfde maat en liep altijd in bikini. Maar na de zwangerschap ziet mijn buik er echt niet uit! Ik heb dus op internet wat bikini;s tankini's en badpakken besteld en ben gaan passen.
    Ik had het noooit verwacht, maar ben toch uitgekomen bij een badpak. De bikini's vielen meteen al af, ik vond het geen gezicht, de tankini's vond ik ook vies tegenvallen, en ik heb nu een heel leuk badpak van de wehkamp die heel erg leuk en zeker niet oubollig staat!
    Je kan het beste gewoon van alles wat passen, dan zie je vanzelf wat je mooi staat!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik draag een tankini, altijd gedaan. Voel me niet fijn in een bikini. Vorige zwangerschap een bikini gepast, omdat de buik nu eindelijk strakker was, haha. maar vond het niks.
    Dus nu een zwangerschapstankini en dadelijk weer opzoek naar een normale.

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb altijd een bikini gedragen, koop wel een goede die precies past en laat je adviseren in een goede winkel.

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Waar jij je het prettigst bij voelt :)

17. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Idd doen waar jij je het prettigste in voelt! Ik zelf heb maat 42 en heb een tankini aangeschaft omdat ik me daar prettiger in voel met m'n dikkere buik ;)

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb hier ook een beetje een blubberbuik...maar trek gewoon een bikini aan hoor ;)
    Als andere mensen het niet mooi vinden, kijken ze maar een andere kant op!

19. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Doen wij jij je prettig bij voelt. Wanneer je wat voller bent hoeft een bikini overigens helemaal niet te misstaan. Mijn buik is momenteel ook nog behoorlijk flubberig en ik ga denk ik voor een tankini omdat ik me dan meer op m'n gemak voel.
    Badpak vind ik zelf ook niets.

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    een bourkini mischien.....

Deel Deze Pagina