hee meiden! al weken vind ik onze slaapkamer saai.. we hebben nu de muur aan onze kopkant, donkerbruin geschilderd en nog vind ik hem saai! jullie leuke ideeen? ik kom niet verder dan foto's.. of een sticker. Maar weet voor een sticker geen leuke tekst. het is allemaalzo standaard! help!| liefs xx
Een mooie sepia trouwfoto? Tekst op de muur (voorbeelden genoeg op internet) Een leuk behangetje op een canvas doek?
Zo zaten wij een tijdje geleden ook. Bij ons is het uiteindelijk een fotomuur (momenteel in wording) geworden. Er hangen nu een paar lijstjes met dierbare foto's er in en ik vind het echt supergaaf staan! Maar wij hebben ook gekeken naar een muursticker of tekst. Ik had zelf bedacht om zo'n tekst op een mdf-plaat te plakken en dan in die mdf-plaat gaatjes boren en er kerstlampjes door heen steken, heb je een soort van meganachtlamp, al heb ik geen idee of het überhaupt uit te voeren is
Ik 1 zwarte muur, aan de kop zn kant, daarop hebben wij 2 grote sierlijke armen gehanden met daaraan 2 grote witte lantaars, daarin een mooie kaars staat echt mooi, en krijg er veel complimenten over.